صفحه اصلی / استان ها / امضای تفاهم نامه همکاری جذب سرمایه گذار در بندر چابهار
امضای تفاهم نامه همکاری جذب سرمایه گذار در بندر چابهار

امضای تفاهم نامه همکاری جذب سرمایه گذار در بندر چابهار

کسب و کار نیوز: مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای اجرای موافقتنامه چابهار و گسترش همکاری ترانزیتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار و همچنین استفاده هر چه بیشتر تجار افغان از ظرفیت های بندر، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان و بخش خصوصی این کشور به امضا رسید .

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, بهروز آقایی در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور، استاندار سیستان و بلوچستان و عضو هیات عامل و معاون بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی انجام شد افزود: این تفاهم نامه به منظور حسن همجواری دو کشور و توسعه ترانزیتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی افغانستان در زمینه حمل و نقل، جذب سرمایه گذار، فعالیت های لجستیکی و ترانزیتی و ایجاد ترافیک بار امضا شد.
وی ادامه داد: اداره کل بنادر و ‌دریانوردی جهت همکاری با تجار افغانستان برای بهره مندی از ظرفیت های ایجاد شده در بندر شهید بهشتی آمادگی کامل دارد .
آقایی اظهار کرد: این اداره کل به منظور انجام فعالیت های مربوطه نسبت واگذاری دفتر فعالیت به بخش خصوصی افغانستان در بندر چابهار اقدام کرده است، در ضمن بخش خصوصی افغانستان متعهد شد نسبت به ایجاد ترافیک بار، جذب و انتقال کالای ترانزیتی از مسیر بندر چابهار به بازارهای هدف اقدام کند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.