صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد
ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد

غریب پور تاکید کرد

ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد

رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: تجربه انتقال مدیریت، استراتژی درستی است و در این راستا ایمیدرو اعتقاد به انتقال مدیریت با حفظ مالکیت دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور که در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مجتمع پتاس خور و بیابانک سخن می گفت، افزود: مدیریت دولتی، پاشنه آشیل بنگاه داری در کشور است و تجربه انتقال غیر کارشناسی برخی پروژه های کشور گواه این مدعا است.

وی اعلام کرد: متاسفانه انتقال مدیریت و مالکیت طرح ها، تبعات بسیاری برای کشور داشت و در ادامه نباید این مدل نادرست را در طرح های صنعتی و معدنی کشور پیاده سازی کرد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو که در مجتمع خور و بیابانک سخن می گفت افزود: ایمیدرو تلاش می کند در کنار سرمایه گذار باشد و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی با حفظ منافع دولت را بر خود تکلیف می دانیم.

غریب پور ادامه داد: منابع حاصل از واگذاری ها، در مناطق محروم سرمایه گذاری و سپس برنامه واگذاری پیاده خواهد شد.

تولید ۲۵ هزار تن پتاس در خور و بیابانک

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تولید ۲۵ هزار تن پتاس طی سال ۹۸ در خور و بیابانک هدفگذاری شده است، گفت: مجتمع پتاس در یک چشم انداز می تواند به بزرگترین مجتمع استحصال مواد معدنی کشور تبدیل شود.

رییس هیات عامل ایمیدرو تاکید کرد: پتاس خور و بیابانک با تکمیل زنجیره ارزش و تولید محصولات با ارزش، گام های اساسی در بخش معدن و صنایع معدنی کشور بردارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.