صفحه اصلی / استان ها / آبرسانی سیار به ۳۴ روستای همدان
آبرسانی سیار به ۳۴ روستای همدان
آبرسانی

آبرسانی سیار به ۳۴ روستای همدان

کسب و کار نیوز: کارشناس نگهداری و تعمیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان گفت: در خرداد امسال در 34 روستای استان 4583 خانوار تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد 887 خانوار به صورت دائم آبرسانی شدند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد رنجبرکرمی در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: در سومین ماه از سالجاری ۱۰۸ سرویس آب با ۱۰۵۲ مترمکعب حجم به ۳۴ روستای مذکور انتقال داده شد.
وی با اشاره به شمار آبرسانی‌های سیاردر سه ماه نخست سالجاری، اظهارکرد: در فروردین سالجاری در مجموع ۴۱ روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد ۱۱ روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و ۳۰ روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار بوده‌اند.
وی با این توضیح که البته تعدادی از این روستاها به صورت دائم و تعدادی به صورت موقت نیازمند آبرسانی سیار بوده‌اند و آبرسانی بر این اساس انجام شده است، عنوان کرد: در فروردین امسال از ۴۱ روستای مذکور تنها ۲ روستا در شهرستان همدان و ۱۴ روستا در شهرستان فامنین به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها در شرایط بحرانی و آبرسانی دائم قرار نداشتند.
رنجبرکرمی ادامه داد: بر همین اساس در فروردین امسال، ۷۱۹۷ خانوار در ۴۱ روستای استان توسط ۱۲۹ سرویس با حجم یک هزار و ۴۲۲ متر مکعب آب به صورت سیار آبرسانی شدند.
وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس در بازه زمانی مذکور ۸۸۷ خانوار از ۷۱۹۷ خانوار ذکر شده به صورت دائم تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بدون نیاز به آبرسانی دائم تنها براساس ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.
کارشناس نگهداری و تعمیر شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان در ادامه ضمن اشاره به آبرسانی سیار در اردیبهشت سالجاری گفت: همچنین در دومین ماه از سالجاری، ۳۶ روستا به صورت سیار آبرسانی شدند که از این تعداد ۹ روستا جزء روستاهای غیر تحت پوشش و ۲۷ روستا جزء روستاهای تحت پوشش شرکت آبفار استان بودند.
وی افزود: از ۳۶ روستای مذکور تنها ۱۶ روستا به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند و مابقی تنها در زمانهای مورد نیاز و بر حسب ضرورت تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه در اردیبهشت سالجاری ۶۰۸۴ خانوار در ۳۶ روستای مذکور به صورت موقت و دائم تحت پوشش آبرسانی سیار شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان قرار گرفتند، یادآور شد: بر همین اساس ۸۴ سرویس آب در اردیبهشت ماه امسال به روستاهای مذکور انتقال داده شد.
رنجبرکرمی عنوان کرد: در دومین ماه از سالجاری نیز تنها ۱۶ روستا از روستاهای تابعه دو شهرستان همدان و فامنین، به صورت دائم نیازمند آبرسانی سیار بودند که این نوع از خدمت رسانی نیز دربازه زمانی یادشده به انجام رسید.
وی درباره آبرسانی سیار درخردادماه سالجاری نیز گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سومین ماه از امسال ۳۴ روستا تحت آبرسانی سیار قرار گرفتند که از این تعداد ۲۷ روستا جزء روستاهای تحت پوشش و مابقی جزء روستاهای غیر تحت پوشش بودند.
رنجبرکرمی با این توضیح که از ۳۴ روستای مذکور تنها تعدادی نیازمند آبرسانی دائم بودند، اظهار کرد: از این تعداد در خرداد سالجاری فقط ۱۶ روستا تماماً تحت آبرسانی سیار بودند و مابقی روستاها بر اساس نیازبه صورت موقت آبرسانی شدند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.