صفحه اصلی / اقتصادی / صنعت و معدن / امیر چراغعلی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان گروه سایپا شد

با حكم مديرعامل گروه خودروسازي سايپا

امیر چراغعلی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان گروه سایپا شد

کسب و کار نیوز- مديرعامل گروه خودروسازي سايپا با صدور حكمي امير چراغعلي را به‌عنوان مديرعامل شركت گروه سرمايه‌گذاري كاركنان سايپا(سميكو) منصوب كرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، علی مسیبی، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل سایپا در امور شرکت‌های این گروه خودروسازی در آئین معارفه چراغعلی با اشاره به سابقه و تجربیات وی در مسئولیت‌های قبلی اظهار کرد: با توجه به اهمیتی که شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا دارد، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر حضور مدیری توانمند، کوشا، جدی و پیگیر برای هدایت آن تاکید داشتند که برهمین اساس به آقای چراغعلی ماموریت داده شد تا هدایت این گروه را به عهده بگیرد.

مسیبی ادامه داد: شرکت سمیکو به دلیل سهامداری و مشارکت کارکنان و پرسنل سایپا جایگاه ویژه‌ای در راهبردهای کلان گروه دارد و بی‌شک با حضور آقای چراغعلی در راس مدیریت آن، شاهد اتفاقات خوبی در آن خواهیم بود.

چراغعلی با مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت، پیش از این در سمت‌هایی نظیر معاون اداری و توسعه منابع انسانی گروه خودروسازی سایپا، عضو هیأت‌مدیره شرکت سایپا یدک، معاون اداری و توسعه منابع انسانی مگاموتور و مدیر ارتباطات مگاموتور مشغول فعالیت بوده است.

وی جایگزین محمدرضا حیدری کرد زنگنه شده که تا پیش از این مدیرعاملی شرکت سمیکو را برعهده داشت و اخیرا بازنشسته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۱۲درصدی تولید سیمان با حمایت‌های دولت سیزدهم/ صادرات سیمان به ۲۵ کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت نیرو و صنعت، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.