صفحه اصلی / استان ها / فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله با مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

کسب و کار نیوز : ‌معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت ۹۶ سمن در حوزه مقابله، پیشگیری و درمان حوزه مواد مخدر خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد کاظم نظری در نشست خبری کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: بیش از ۸۰ کارگاه پیشگیری از اعتیاد توسط سمن‌ها برگزار شده است.
نظری همچنین از برگزاری ۱۵ نمایشگاه با محوریت بخش‌های مختلف خبر داد و بیان کرد: آگاهی بخشی به جامعه به عنوان بخشی از محور فعالیت این نمایشگاه‌ها بود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به ارسال ۱۴ طرح اشتغال زایی توسط سمن‌های حوزه مقابله با مواد مخدر به سطح کشور با خروجی تأیید ۹ طرح، گفت: اشتغال زایی برای بخشی از جامعه هدف از طریق این ظرفیت محقق شد.
نظری فرهنگ سازی و توسعه مشارکت‌های مردمی در مقابله با آسیب‌های اجتماعی را یک نیاز ضروری دانست و گفت: کنترل و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تعامل و همکاری بخش‌های مختلف را طلب می‌کند.
نظری با اشاره به فعالیت کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، تصریح کرد: پیشگیری در حوزه مواد مخدر کاهش آسیب‌های بعدی با هزینه کمتر را رقم می‌زند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.