صفحه اصلی / سرخط خبرها / تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش
تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش

دستیار ویژه صمت خبر داد

تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی در مناطق آزاد بدون ثبت سفارش

مشاور عالی و دستیار ویژه صنعت، معدن و تجارت گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد را در دستور کار داریم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مشاور عالی و دستیار ویژه صنعت، معدن و تجارت گفت: تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی بدون ثبت سفارش در مناطق آزاد را در دستور کار داریم.

صادق نجفی در دیدار با اعضای فراکسیون مناطق آزاد مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این تصمیم در جهت حمایت همه جانبه از تولید داخل به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی و تحقق رونق تولید گرفته شده است.

وی حمایت از صادرات واحدهای تولیدی صادرات گرا را برنامه دیگر وزارت صمت در سال رونق تولید دانست و تصریح کرد: در همین راستا ارائه تسهیلات لازم برای فرآوری صادرات را جهت ایجاد ارزش افزوده بیشتر به خصوص در حوزه معدن و صنایع معدنی در دستور کار داریم.

مشاور عالی و دستیار ویژه صمت با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در جهت توسعه صادرات غیرنفتی، گفت: هدف گذاری ۳۲ میلیارد دلاری صادرات کالا و خدمات به ۱۵ کشور همسایه و نزدیک به کشورمان را امسال در برنامه کاری خود داریم.

نجفی در پایان اضافه کرد: در همین راستا توانمند سازی و توسعه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط(SME) ها با هدف افزایش صادرات غیرنفتی این واحدها از طریق کنسرسیوم‌های صادراتی دیگر برنامه وزارت صمت در سال تحقق رونق تولید خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.