صفحه اصلی / استان ها / کتابخانه مرکزی بیرجند مشکل تامین اعتبار دارد
کتابخانه مرکزی بیرجند مشکل تامین اعتبار دارد

کتابخانه مرکزی بیرجند مشکل تامین اعتبار دارد

کسب و کار نیوز :‌مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه این کتابخانه مرکزی بیرجند مشکل تأمین اعتبار دارد، گفت: با پیگیری‌هایی که انجام شد قرار است این کتابخانه ساخته شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ‌محمدرضا رضایی گفت: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در خراسان جنوبی در تمامی مراکز شهرستان‌ها و شهرها و روستاهای بالای ۲۵۰۰ خانوار جمعیت کتابخانه دارد.
رضایی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۱ کتابخانه در استان فعال بوده که حدود ۵۸ هزار نفر عضو دارد، تصریح کرد: طی چهار سال اخیر بیشتر کتابخانه‌های موجود استان، حتی کتابخانه‌های نوساز با امکانات مناسب تجهیز شد.
وی با بیان اینکه بیشتر کتابخانه‌های قدیمی نیز شاداب‌سازی و بروزسانی شد، افزود: بیشتر کتابخانه‌های قدیمی استان احیای مجدد شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی با اشاره به ساخت کتابخانه مرکزی استان، افزود: با پیگیری‌های انجام شده، مشکلات زمین این کتابخانه مرتفع شد.
رضایی با بیان اینکه این کتابخانه مشکل تأمین اعتبار دارد، اظهار کرد: در حال حاضر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت دولت است، اما با پیگیری‌های انجام شده قرار است این کتابخانه ساخته شود.
وی با اشاره به اختصاص ۱۰ هزار متر مربع زمین برای احداث این پروژه، خاطرنشان کرد: استاندار خراسان جنوبی برای ساخت این کتابخانه پیگیری‌های لازم را انجام داده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.