صفحه اصلی / سرخط خبرها / تلاش برای راه‌اندازی دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران در اصفهان
تلاش برای راه‌اندازی دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران در اصفهان

مونسان عنوان کرد

تلاش برای راه‌اندازی دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران در اصفهان

کسب و کار نیوز: رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور در بازدید از مراکز تجارت نوین صنایع‌دستی اصفهان گفت: در تلاشیم تا پس از تهران، دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اصفهان راه‌اندازی کنیم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر مونسان در بازدید از کارگاه‌های صنایع‌دستی تجربه‌آموز و مراکز تجارت نوین صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی تجربه‌آموز در اصفهان همراه با تولید و عرضه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی به گردشگران و تلفیق آن با صنعت گردشگری، نقش مهمی در توسعه پایدار اقتصادی اصفهان و ایران ایفا می‌کند.
معاون رئیس‌جمهور ادامه داد: حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی به‌ویژه هنرمندان نقره‌کار، در راستای حمایت از تهیه مواد اولیه از یک‌سو و فروش آثار و تولیداتشان از سوی دیگر، در دستور کار سازمان میراث فرهنگی است.
رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی صحیح تلاش کنیم تا مردم به ارزش والای هنری و اقتصادی صنایع‌دستی واقف شوند. اگر بتوانیم مردم را به ارزش‌افزوده صنایع‌دستی واقف کنیم آن‌ها با خرید صنایع‌دستی می‌توانند این محصولات را با قیمت بیشتری به فروش برسانند و این نکته باعث می‌شود تا صنایع‌دستی جایگاه خود را در اقتصاد خانواده و همچنین سبد مصرف خانوار به‌خوبی پیدا کند.
مونسان خاطرنشان کرد: ما در تلاشیم تا پس از تهران، دومین مرکز حراج صنایع‌دستی ایران را مطابق با استانداردهای بین‌المللی در اصفهان راه‌اندازی کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.