صفحه اصلی / اصناف / مشکل تامین گوشت را نداریم
مشکل تامین گوشت را نداریم

کباب پزی در کنار خیابان کاملا غیربهداشتی است

مشکل تامین گوشت را نداریم

رئیس اتحادیه کباب و حلیم تهران گفت: فعالیت واحدهایی که شب ها در کنار خیابان اقدام به فروش کباب می‌کنند بدون مجوز بوده و محصولی را که عرضه می‌کنند غیربهداشتی است.

به گزارش کسب و کار نیوز، حسین محمدی افزود: در یکی دو سال اخیر تعداد زیادی واحد سیار اقدام به فروش اغذیه در کنار خیابان می‌کنند که این کار به دلیل نداشتن یخچال و سردخانه کاملا غیربهداشتی است و با توجه به هوای آلوده تهران آلودگی به ‌واسطه رفت‌وآمدهای وسایل نقلیه و عابران بسیار است و از مردم تقاضا داریم که برای تهیه غذا به واحدهای دارای پروانه کسب مراجعه کنند. وی تصریح کرد: مشکلی برای تامین گوشت واحدهای صنفی کباب و حلیم نداریم و خوشبختانه در این زمینه وزارت صمت و اتاق اصناف تهران همکاری لازم را برای تامین گوشت مورد نیاز ها واحدها با قیمت مناسب و نرخ دولتی داشته اند.
محمدی افزود: در حال حاضر گوشت گوساله وارداتی با نرخ مصوب ۵۲ هزار تومان از طریق اتحادیه به واحدهای صنفی تحت پوشش توزیع می شود و قیمت هر سیخ کباب بسته به نوع گوشت منجمد یا گرم بین ۸ هزار تا ۱۵ هزار تومان عرضه می شود. رئیس اتحادیه کباب و حلیم تهران اظهار کرد: دهم تیرماه انتخابات اتحادیه صنف کباب و حلیم است که در حال حاضر این اتحادیه دارای یک هزار و ۵۰۰ عضو فعال است که می توانند در انتخابات شرکت کنند و یک هزار واحد نیز در دست اقدام برای دریافت پروانه کسب هستند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.