صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / از مسابقات جهانی اسپانیا دست پر برمی‌گردم
از مسابقات جهانی اسپانیا دست پر برمی‌گردم

سحر چغلوند:

از مسابقات جهانی اسپانیا دست پر برمی‌گردم

کسب و کار نیوز: عضو تیم ملی جودوی بانوان کارگران ایران می‌گوید برای حضور در پیکارهای جهانی اسپانیا کار سختی پیش رو دارد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سحر چغلوند اظهار کرد: برای حضور در پیکارهای جهانی شرایط خوبی دارم و تمریناتم را به خوبی انجام می‌دهم و اردوها نیز به طور مرتب برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از لحاظ روحی در شرایط خیلی خوبی قرار ندارم، چون خواهرم لیلا با اینکه خیلی آماده بود اما به علت مشکل بیمه نمی‌تواند در این رقابت‌ها شرکت کند و واقعاً حیف شد.
چغلوند با اشاره به اینکه در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم باید به مصاف حریفان برود، تصریح کرد: در انتخابی به خاطر خواهرم و برای اینکه در یک وزن نباشیم در وزن مثبت ۷۸ شرکت کردم و خواهرم در منفی ۷۸ کیلوگرم مسابقه داد. برای همین کار سختی در پیکارهای جهانی دارم، چون وزنم نسبت به حریفان خیلی کمتر است.
این ورزشکار لرستانی اضافه کرد: خوشبختانه تجربه خوبی از حضور در پیکارهای مهم بین‌المللی دارم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم که دست پر برگردم.
وی یادآور شد: جودو بانوان ایران چند سالی درجا زده که امیدواریم با مدیریت جدید فدراسیون شاهد روزهای خوبی در این رشته باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش ۳۰درصدی قیمت خرید برگ سبز چای/ پیش‌بینی تولید ۱۴۵ هزار تن برگ سبز چای

به گزارش کسب و کار نیوز ، حبیب جهان ساز در خصوص وضعیت برداشت و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.