چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استان ها / ارائه تسهیلات کم‌بهره‌ به واحدهای صنعتی کوچک اصفهان
ارائه تسهیلات کم‌بهره‌ به واحدهای صنعتی کوچک اصفهان

یک مسئول اعلام کرد:

ارائه تسهیلات کم‌بهره‌ به واحدهای صنعتی کوچک اصفهان

کسب و کار نیوز:معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: سه بانک عامل بانک آینده، سینا و بانک توسعه صادرات در استان اصفهان تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی ارائه می‌کنند تا مسیر رونق تولید با عزم بیشتر فعالیت کنند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینی روز گذشته (سه شنبه) در آئین گشایش پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو اصفهان، با بیان اینکه ۷۸ شهرک و ناحیه صنعتی در این استان وجود دارد، اظهار کرد: هشت درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در استان اصفهان مستقر هستند، همچنین مجموع واحدهای صنعتی ۹۴۰۰ واحد است.
وی با بیان اینکه بیشتر واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان اصفهان در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارند، یادآور شد: بیشتر واحدهای صنعتی استان در شهرهای گلپایگان، نجف آباد و نائین مستقر هستند.
معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان همچنین در خصوص کمک به صنایع کوچک، گفت: سال گذشته در بند ابلاغی الف تبصره ۱۸ قانون بودجه، کمک‌های خوبی برای حمایت از خوشه‌های کسب و کار در نظر گرفته شد که صنعتگران می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی تاکید کرد: سه بانک عامل بانک آینده، سینا و بانک توسعه صادرات در استان اصفهان تسهیلات کم بهره به واحدهای صنعتی ارائه می‌کنند تا مسیر رونق تولید با عزم بیشتر فعالیت کنند.
رئیس نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه پانزدهمین دوره نمایشگاه قطعات خودرو و همچنین ششمین دوره تخصصی و مجزای آن برگزار شده است، اظهار کرد: این دوره از نمایشگاه با حضور ۹۵ شرکت در فضایی به مساحت ۹۵۰۰ مترمربع آغاز به کار کرد.
مجید نایب زاده افزود: شرکت‌های معتبری از استان‌های اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، مازندران، آذربایجان شرقی، خوزستان، زنجان، گیلان، مرکزی و یزد در این نمایشگاه حضور دارند.
وی تاکید کرد: در این دوره از نمایشگاه بر توازن مشارکت کنندگان سعی شده است، البته در برخی سال‌ها این درصدها متفاوت است و این دوره یک سوم فضای نمایشگاهی در اختیار ساپکو قرار دارد.
رئیس نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اقدام خاص شرکت نمایشگاه اصفهان در تدوین تقویم پنج ساله آن تا سال ۱۴۰۲، گفت: این تقویم با برنامه ریزی مشخص به سازمان توسعه تجارت ارائه شده و همچنین امیدواریم سال آینده در محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان پذیرای نمایشگاه قطعه سازی باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.