صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / فرصت‌های شغلی در اینوتکس ۲۰۱۹
فرصت‌های شغلی در اینوتکس ۲۰۱۹

فرصت‌های شغلی در اینوتکس ۲۰۱۹

هشتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۱۹) با شعار (اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف) در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است. این نمایشگاه از ۱۹ خرداد در سالن ۴۰ و ۴۴ نمایشگاه بین المللی تهران با برپایی ۴۰۰ غرفه افتتاح شده و در ۲۲ خرداد به کار خود ادامه می‌دهد.

به گزارش کسب و کار نیوز، دبیر نمایشگاه هدف از برگزاری این نمایشگاه را افزایش تعامل بین سرمایه‌گذاران و استارتاپ ها و شرکت‌های فناور، افزایش میزان مشارکت و همکاری دوجانبه و چند جانبه میان شرکت‌ها و استارتاپ‌های داخلی و بین‌المللی با یکدیگر و همچنین تولید و ارائه محتوای جدید برای اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری عنوان کرد.

وجود شرکت‌ها و استارتاپ‌های مختلف در این نمایشگاه، این فرصت را برای دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه فناوری به وجود می‌آورد که از نزدیک با مدیران این شرکت‌ها و نحوه کار آن‌ها آشنا شوند. حدود ۴۰۰ استارتاپ در این نمایشگاه حاضر هستند که در میان آن‌ها استارتاپ‌های فعال در زمینه کاریابی نیز وجود دارند، و افرادی که به دنبال کار هستند می‌توانند از این فرصت برای جستجوی شغل و شبکه‌سازی استفاده کنند. کارجوپلاس هم در بخشاستارتاپ‌های این نمایشگاه حاضر است و می‌توانید با نصب اپلیکیشن کارجوپلاس از لینک فرصت‌های شغلی جدید را قبل از حضور در نمایشگاه هم مشاهده کنید. و همین‌طور تیم کارجوپلاس در نمایشگاه به شما کمک می‌کند تا شغل متناسب با مهارت‌های خود را پیدا کنید. نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹ از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در فضای ۱۰ هزار متری نمایشگاه بین‌المللی تهران با شعار (اکوسیستم نوآوری وفناوری زیر یک سقف) در حال برگزاری هست.

همچنین مطالعه کنید:

وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم/تنظیم بازار با واردات خودرو

شایلی قرائی به گزارش کسب و کار نیوز ، وی در خصوص واردات خودرو‌های دست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.