صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / تسهیل بازاریابی محصولات دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس
تسهیل بازاریابی محصولات دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس

تسهیل بازاریابی محصولات دانش بنیان در نمایشگاه اینوتکس

در هشتمین نمایشگاه فناوری و نواوری اینوتکس۲۰۱۹ بروکرهایی برای تسهیل بازاریابی و جذب سرمایه شرکتهای دانش بنیان حضور دارند.

به گزارش کسب و کار نیوز، بروکرهای فناوری با حضور در هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری، اقدام به ارائه خدمات به اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور کرده‌اند. با حضور این بروکرها بازاریابی و جذب سرمایه برای شرکت‌های دانش‌بنیان تسهیل می شود. بروکرهای فناوری که زیرمجموعه شبکه فن بازار ملی ایران هستند با هدف «کمک به بازاریابی محصولات دانش‌بنیان»، «جذب سرمایه برای استارت‌آپ‌ها و طرح‌های فناورانه» و «تسهیل انتقال دانش فنی»، در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۹فعالیت می‌کنند.

بروکر فناوری، به عنوان مشاوران مورد اعتماد تعریف می‌شوند که از دانش و تجربه تخصصی خود در یک بخش خاص از صنعت مشاوره می‌دهند.نقش بروکر، ارائه خدمات برای کمک به توسعه کسب و کار، انتخاب شریک و ارائه مشاوره مدیریتی برای بهبود وضع صنعتی است.امسال برای اولین بار بروکرهای فناوری در اینوتکس ۲۰۱۹ خضور دارند. استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان، فناوران، مخترعان، صاحبان صنعت و حتی سرمایه‌گذاران می‌توانند برای تسهیل فعالیت‌های خود در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور به این بروکرها مراجعه کنند.این بروکرها زیر نظر شبکه فن‌بازار ملی ایران پارک فناوری پردیس فعالیت می کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.