به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, افشین داوری درباره از دسترس خارج شدن سایت بلیت فروشی لیگ ملتهای والیبال که در هفتههای سوم و چهارم در ارومیه و اردبیل برگزار میشود، گفت: سایتی که برای بلیت فروشی تحویل گرفته شده بود آمادگی اش را نداشت و الان هم مشکل دارد. برای بلیت فروشی از شرکتهای محلی برای این کار استفاده کردیم. اگر میخواستیم از تهران شرکتی را معرفی کنیم میتوانستیم شرکتی که بلیتهای پرسپولیس و استقلال را میفروشد معرفی کنیم اما تصمیم گرفتیم با احترام به مسئولین محلی این وظیفه را به آنها محول کنیم. کسی اینجا قصوری نداشته است. ما بلیت فروشی را زود شروع کردیم و زمان لازم را داریم تا رفع نقص انجام شود. نمیتوان گفت ما مقصریم اما تلاشمان برطرف شدن مشکلات است و از مردم عذرخواهی میکنیم. فقط به خاطر احترام به مسئولین محلی این کار را انجام دادیم.
او همچنین در مورد ورود تیمهای خارجی به ارومیه گفت: با فرودگاه تبریز هماهنگیها انجام شده و به محض ورود اتوبوسها و نیروهای آموزشدیده کاملاً آماده هستند تا تیمها را تا ارومیه اسکورت کنند.سرپرست فدراسیون والیبال همچنین در مورد اظهارات ضد ایرانی کوبیاک، ملیپوش لهستان گفت: او دو هفته محروم شد و به ایران نمیآید. از فدراسیون لهستان و FIVB تشکر میکنیم زیرا به نامه من احترام گذاشته شد. نامه کتبی عذرخواهی کوبیاک قرار شد به فدراسیون ایران فرستاده شود و توسط گوینده سالن بلند خواهنده شود. او ورزشکار بزرگی است و نباید قضاوت کنیم و کار را به کسانی بسپاریم که در این امور تخصص دارند. مجازاتی که لازم بود برای او اعمال شد و ما هم نامه عذرخواهی و دلجویی فدراسیون لهستان را در سایت فدراسیون منتشر کردیم. باید به فرهنگ لهستان احترام بگذاریم و از فدراسیون این کشور برای اینکه در یک بیقانونی بهترین بازیکن خود را جریمه کردند تقدیر کنیم.
پاسخ داوری به مشکل بلیت فروشی والیبال:
ما مقصر نیستیم اما عذرخواهی میکنیم!
کسب و کار نیوز: سرپرست فدراسیون والیبال سپردن بلیت فروشی اینترنتی لیگ ملتهای والیبال به شرکت های محلی را دلیل مشکلات خرید بلیت میداند.