صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / ایران پتانسیل المپیکی شدن دارد
ایران پتانسیل المپیکی شدن دارد

لژیونر واترپلو:

ایران پتانسیل المپیکی شدن دارد

کسب و کار نیوز : لژیونر واترپلوی ایران گفت: در صورت مناسب بودن شرایط، تیم ملی ایران پتانسیل کسب سهمیه المپیک را دارد و اگر امکان بستن قرار داد با باشگاه‌های صربستانی ایجاد شود در این کشور می‌مانم.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, ارشیا الماسی درباره فصلی که در لیگ واترپلوی صربستان گذراند، گفت: همانطور که می‌دانید کشور صربستان یکی از قدرت‌های مطرح دنیا در رشته واترپلو است و در المپیک مدال طلای این رشته را کسب کرده است. به همین دلیل لیگ صربستان از سطح و فشردگی بسیار بالایی برخوردار است. خوشبختانه توانستم با حضور در این لیگ و بازی در یک لیگ طولانی تجربیات زیادی کسب کنم، ضمن اینکه سرمربی من در تیم باشگاهی‌ام یکی از بهترین‌ها در جهان است و در آخر هم توانستم در سوپر لیگ این کشور با ۱۶ گل زده در ۴ بازی آقای گل مسابقات شوم که از این موضوع خوشحالم.
او در پاسخ به این سوال که آیا حضورش در لیگ صربستان در رشد فنی او تأثیرات زیادی داشته است؟ اظهار کرد: صد در صد حضور در این کشور و بازی در لیگ واترپلوی صربستان بی تأثیر نیست و تجربه زیادی را در این مدت کسب کرده‌ام. قطعاً اگر شرایط به گونه‌ای باشد که بازیکنان بیشتری از ایران بتوانند در چنین لیگ‌هایی حضور پیدا کنند، واترپلوی ما متحول می‌شود، هر چند که در حال حاضر نیز واترپلوی ایران مسیر رو به پیشرفت را طی می‌کند.
لژیونر واترپلوی ایران در صربستان در مورد زمان بازگشتش به صربستان گفت: من اوایل خرداد ماه به ایران آمده‌ام و در حال حاضر هم قراردادم با تیم والجنو (Valjeno)صربستان به پایان رسیده است اما هم از این باشگاه و هم چند تیم دیگر صربستانی پیشنهاد دارم. با این حال باید با کادر فنی تیم ملی ایران و فدراسیون مشورت‌های لازم را برای بستن قرار داد جدید انجام دهم تا تصمیم نهایی را بگیریم چون ما مسابقات انتخابی المپیک را پیش رو داریم.
آقای گل ایرانی سوپر لیگ واترپلوی صربستان ادامه داد: در مورد احتمال بازگشتم به صربستان هم باید بگویم که ابتدا باید نظر کادر فنی تیم ملی ایران و باشگاهی که قرار است با آن قرار داد ببندم را بررسی کنم. من بازی‌های انتخابی المپیک با تیم ایران را پیش رو دارم و باید دید این دو جبهه چگونه با یکدیگر به توافق می‌رسند تا من در خدمت هر دو باشم. اگر شرایط خوب پیش برود تصمیم دارم با یکی از این تیم‌های صربستانی قرارداد ببندم.
او درباره شرایط فعلی تیم ملی واترپلوی ایران نیز گفت: بازیکنان دیگر در ماه رمضان روزی یک وعده تمرین داشته‌اند و از شنبه این هفته نیز قرار است هر روز دو وعده تمرینات را ادامه دهیم تا بهمن ماه که مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو است به اوج آمادگی برسیم. امیدوارم شرایط به خوبی پیش رود.
الماسی درباره شانس ایران برای کسب سهمیه المپیک اظهار کرد: فدراسیون ایران همه تلاش خو تا به امروز برای تیم ملی ایران انجام داده است و جا دارد از زحمات رئیس و مسئولان تشکر کنیم. قطعاً فدراسیون و کادر فنی برای تیم ملی برنامه دارند و بازیکنان هم پتانسیل بالای واترپلوی ایران را در بازی‌های آسیایی نشان دادند، امیدوارم روند خوبی را طی کنیم تا سهمیه المپیک را هم کسب کنیم. ایران پتانسیل خوبی دارد و اگر شرایط مناسب باشد می‌توان به کسب این مهم هم امیدوار بود.

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.