صفحه اصلی / اصناف / برندها / هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی
هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی

هدف جدید تویوتا برای فروش خودروهای برقی

شرکت تویوتا برنامه های خود برای فروش خودروهای برقی را تغییر داده است. این شرکت تصمیم دارد تا ۲۰۲۵ میلادی ۵.۵ میلیون دستگاه خودروی برقی بفروشد.

به گزارش کسب و کار نیوز، شرکت تویوتا قصد دارد برنامه فروش خودروهای الکتریکی خود را تغییر دهد و هدف خود را فروش ۵.۵ میلیون خودروی برقی تا ۲۰۲۵ میلادی اعلام کرده است. همچنین این شرکت برای دستیابی به هدف خود از تولید کنندگان باتری در چین کمک می‌گیرد. چنین تغییری در هدف شرکت نشان دهنده رشد بازار خودروهای برقی است. از سوی دیگر نشان می‌دهد بزرگترین تولید کننده خودرو در ژاپن نمی‌تواند به تنهایی باتری مورد نیاز خودروهایش را تأمین کند.

به هرحال طبق برنامه جدید شرکت تویوتا این شرکت علاوه بر فروش ۵.۵ میلیون دستگاه خودروی برقی و پیل سوختی در ۵ سال، تابستان آینده نیز باتری‌های «حالت جامد» خود را توسعه می‌دهد.«شیجکی تراشی» مدیر بخش تحقیقه و توسعه تویوتا این استراتژی را اعلام کرده است. پیش از این تویوتا اعلام کرده بود تا ۲۰۳۰ میلادی این تعداد خودروی الکتریکی را می‌فروشد اما اکنون چشم انداز خود را تغییر داده و بازه زمانی را ۵ ساله اعلام کرده است.همچنین به گفته تراشی این شرکت قصد دارد باتری‌های «حالت جامد» برای خودروهای الکتریکی را قبل از المپیک تابستانی توکیو رونمایی کند. این فناوری که به تولید خودروهای سبکتر و قدرتمندتر منجر می‌شود به محبوبیت خودروهای برقی منجر می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.