صفحه اصلی / استان ها / ‌عمده مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است
‌عمده مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است

یک مسئول:

‌عمده مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است

کسب و کار نیوز: ‌سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعاً مشکلاتشان حل می‌شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, سید نوراله حسن زاده با اشاره به مصوبه واردات مرغ به استان از دیگر استان‌ها اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی، سازمان صنعت معدن و تجارت و اداره کل دامپزشکی استان خوزستان، زنجیره تأمین مرغ را به طور کامل بررسی دقیق و آسیب‌شناسی کرده اند تا در نهایت تصمیم درست مبنی بر چگونگی تأمین این کالای اساسی گرفته شود.
وی افزود: به دادگستری استان هم اعلام کرده ایم برنامه‌هایی که قرارگاه فرماندهی اقتصادی استان ابلاغ می‌کند را اجرایی و با متخلفان برخورد کند زیرا در صورت عدم برخورد با متخلفان، این نا بسامانی‌ها در بازار رخ می‌دهد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان تصریح کرد: بیشتر مشکلات مرغداران، کمبود منابع مالی است و در این زمینه اگر دولت می‌توانست این منابع را در اختیارشان بگذارد، قطعاً مشکلاتشان حل می‌شد.
حسن زاده عنوان کرد: غالباً مشکلات مالی مرغداران را وادار می‌کند که تنظیم قیمت مرغ را در بازار بر هم بزنند و روابط پنهانی برای عدم عرضه یا افزایش قیمت را برقرار کنند.
وی ادامه داد: برای تنظیم قیمت مرغ در بازار استان باید هر چیزی که در ستاد تنظیم بازار مصوب می‌شود اجرایی شود و در این زمینه اگر کسی نیز از مصوبات تبعیت نکند باید با او برخورد قانونی شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: اقتصاد کشور، بر اساس عرضه و تقاضا است اما چون در کشور مشکلاتی وجود دارد، باید در حوزه‌های مختلف مراقبت صورت بگیرد تا اقلام به موقع به دست مردم برسد و مشکلی وجود نداشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

شماره گذاری خودرو مشمول پرداخت عوارض شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی ابراهیمی معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.