صفحه اصلی / اجتماعی / بهداشت و سلامت / تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با پشتیبانی معتبر از وبسایت داروکده بخرید
تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با پشتیبانی معتبر از وبسایت داروکده بخرید

تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با پشتیبانی معتبر از وبسایت داروکده بخرید

کسب و کار نیوز: تمام محصولات آرایشی و بهداشتی را با پشتیبانی معتبر از وبسایت داروکده بخرید

شما محصولات آرایشی و بهداشتی مورد نیازتان را چگونه خریداری می‌کنید؟ آیا از شیوه سریع، راحت و امن خرید اینترنتی از طریق وبسایت داروکده برای خرید محصولات آرایش و بهداشتی استفاده می‌کنید یا همچنان سختی طی کردن مسیر بین خانه تا داروخانه یا فروشگاه‌های سطح شهر را به جان می‌خرید؟

اگر از گروه اول هستید که به شما تبریک می‌گوییم؛ زیرا علاوه بر پیدا کردن مسیری هوشمندانه برای خرید کالاهای آرایشی و بهداشتی مورد نظرتان با کیفیت و قیمت مطلوب با تکنولوژی نیز همگام شده و به یک شیوه مدرن برای خرید کالاهای مورد نیازتان اقدام می‌کنید. اگر از دسته دوم هستید هم به شما پیشنهاد می‌دهیم که خرید از وبسایت داروکده را یکبار امتحان کنید و تفاوت بین خرید آنلاین و حضوری را احساس کنید. برای آشنایی با وبسایت داروکده و ویژگی‌هایی که موجب شده است خرید از آن محبوبیت زیادی پیدا کند با ما همراه باشید.

خرید سریع، ساده و امن لوازم آرایش و بهداشتی از داروکده

در مورد داروکده باید بگوییم که وب‌سایت رسمی داروخانه مرکزی جمالزاده با ۵۰ سال سابقه فعالیت و از معتبر و شناخته‌ شده‌ترین داروخانه‌های تهران و اولین پایگاه اطلاع‌رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه است.

شما می‌توانید در داروکده تمام داروهای غیردرمانی را در کنار محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت بالا و قیمت واقعی به صورت آنلاین خریداری کنید و علاوه بر این،  بابت خرید محصولات با مشاوران داروخانه جمالزاده که از پزشکان داروساز حرفه‌ای هستند، مشورت کنید.

در مورد تنوع محصولات در داروکده هم باید بگوییم که کمتر محصولی را می‌توان یافت که در داروخانه و فروشگاه‌های سطح شهر موجود باشد در وبسایت داروکده موجود نباشد. پس با خیال راحت به این وبسایت مراجعه و محصولات مورد نظرتان را پس از بررسی قیمت و مطالعه ویژگی‌های محصول، خریداری کنید.

نگران کاربری وبسایت داروکده هم نباشید، کاربری این وبسایت بسیار ساده و روان است. گروه‌بندی محصولات در داروکده آنقدر منظم و بدون هیچ پیچیدگی است که شما به راحتی می‌توانید با اولین مراجعه به این وبسایت، محصول مورد نظرتان را بیابید و خریداری کنید.

در داروکده چه محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه می‌شود؟

محصولات غیردارویی ارائه شده در داروکده شامل موارد زیر است:

۱-      محصولات آرایشی بهداشتی شامل، انواع کرم ضدآفتاب، ضد لک، ضد چروک، مرطوب‌کننده، محصولات گروه لیفتینگ، جوانسازی، پاکسازی و ترمیم‌کننده پوست، مراقبت مو، مودرمانی و بهداشت دهان و دندان

۲-      محصولات مکمل غذایی شامل، مکمل‌های غذایی آقایون، بانوان، گیاهی، کودک و نوزاد، تنظیم وزن، تقویتی، تغذیه و دیابت، کمک درمانی، مفاصل و استخوان، پوست، مو و ناخن

۳-      محصولات مکمل ورزشی شامل، پروتئین، کربوهیدرات‌ها، آمینواسیدها، محصولات ورزشی برای کاهش وزن، محصولات انرژی‌زا، کراتین و….

۴-      محصولا گروه مادر و کودک شامل، محصولات مناسب مادر در دوران بارداری، دوران شیردهی،محصولات کودک مانند شیر خشک و غذای کودک، لوازم کودک و نوزاد، تقویتی و رشد و…

۵-      تجهیزات پزشکی شامل، محصولات گروه تنفس و گوارش، قند و شار خون، سلامت محیط، حرارتی و ماساژ، ترازو و دماسنج و….

۶-      محصولات ارتوپدی مانند گردنبند طبی، قوزبند، شکم بند و….

اگر علاقمند به خرید آرایشی و بهداشتی از وبسایت داروکده شده‌اید، همین حالا به این وبسایت مراجعه و با خیال راحت آنچه نیاز دارید را خریداری کنید.

همچنین مطالعه کنید:

مصرف ماهانه ۵ میلیون قوطی شیرخشک در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز ، هانی تحویل زاده گفت: سازمان غذا و دارو …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.