صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / خرسندی رهبر انقلاب از اقدام وزارت صمت

در دیدار رمضانی با جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها مطرح شد

خرسندی رهبر انقلاب از اقدام وزارت صمت

کسب و کار نیوز: رهبر معظم انقلاب با ابراز خرسندی از اقدام اخیر وزارت صنعت،معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیازهای این بخش تاکید کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه هاست که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شاتا، حضرت آیت الله خامنه ای عصر چهارشنبه در دیداری ۳ ساعته با هزاران نفر از استادان و اعضای هیأت های علمی دانشگاهها، با بیان این مطلب، افزودند: جستجوی راههای علمی برای «شکستن تحریمها» و «تحقق رونق تولید» از مسائلی است که استادان دانشگاه ها باید با اراده محکم به آن ها ورود کنند.

ایشان با اشاره به بیماری های مزمن اقتصادی از جمله «بهره وری پایین»، «اسراف بسیار خسارت‌بار در مصرف انرژی»، «نفتی بودن و دولتی بودن اقتصاد»، «مشکلات نظام مالیاتی» و «ساختار بودجه» افزودند: دانشگاهها در پرتو علم نافع و ایجاد ساز و کار مناسب به تأمل در راه‌حلهای اینگونه مشکلات بپردازند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اقدام وزارت صنعت،معدن و تجارت در اعلام فهرست مشکلات و نیازهای این بخش خاطرنشان کردند: اکنون نوبت وزارت علوم و دانشگاه هاست که برای حل این مسائل وارد میدان شوند.

گفتنی است، در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، دیدار جمعی از استادان، نخبگان و پژوهشگران دانشگاه‌ها با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره‌) برگزارشد و ۱۰ نفر از اساتید و اعضای هیأت‌های علمی حدود دو ساعت به بیان مطالب و دغدغه‌های خود پرداختند.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.