صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ثبت رکورد کار بدون حادثه در طرح توسعه میدان آذر
ثبت رکورد کار بدون حادثه در طرح توسعه میدان آذر

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت متن خبر داد

ثبت رکورد کار بدون حادثه در طرح توسعه میدان آذر

کسب و کار نیوز: رکورد ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان نفتی آذر در ۹ سال اخیر ثبت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, کوروش رضازاده، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: استقرار، توسعه و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در توسعه میدان‌های نفتی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و دست‌درکاران طرح توسعه میدان نفتی آذر با رعایت این اصول توانستند به رکوردی کم‌سابقه در سطح صنعت نفت و گاز کشور دست یابند.
وی حفظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیروی انسانی و صیانت از تجهیزات و دارایی‌های موجود در میدان‌های نفتی جنوب و غرب کشور را از اهداف مهم این شرکت برشمرد و افزود: رعایت الزام‌های اچ‌اس‌یی برای همه پیمانکاران اجرایی، عملیاتی و کارکنان شرکت ضروری است و همه افراد نسبت به رعایت این الزام‌ها اهتمام می‌ورزند.
رئیس اچ‌اس‌یی شرکت مهندسی و توسعه نفت اظهار کرد: طرح توسعه میدان نفتی آذر توانست با تجزیه و تحلیل و کنترل هر چه دقیق‌تر حوادث جزئی و همچنین رعایت دقیق الزام‌ها و استانداردهای ایمنی، ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه فوتی را از سال ۸۹ تاکنون به ثبت برساند که این خود نشان می‌دهد تا چه حد کارکنان و پیمانکاران طرح، الزام‌های اچ‌اس‌یی را مورد توجه قرار داده‌اند.
رضازاده به تاثیر برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی کارآمد در ۹ سال گذشته اشاره کرد و گفت: رعایت اصول و الزام‌های ایمنی، دقت و مسئولیت‌پذیری کارکنان طرح از مهم‌ترین عوامل در ثبت این حد نصاب است و دستیابی به این مقوله مهم و ارزشمند جز از طریق استقرار کارآمد نظام مدیریت اچ‌اس‌یی و تمرکز بر مسائل این نظام میسر نیست.
وی در پایان بر التزام همگانی به قواعد و مقررات اچ‌اس‌یی تأکید کرد و یادآور شد: اکنون طرح توسعه میدان نفتی آذر شرایط لازم برای بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت مهندسی و توسعه نفت را فراهم آورده است.

همچنین مطالعه کنید:

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۲ درصد رسید+ جدول

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.