صفحه اصلی / اصناف / تولید تنها راه نجات اقتصاد ایران است
تولید تنها راه نجات اقتصاد ایران است

تولید تنها راه نجات اقتصاد ایران است

رئیس اتحادیه ماشین آلات کشاورزی، صنعتی و ساختمانی تهران گفت: تولید تنها راه نجات اقتصاد ایران است که باید حمایت بیشتری از تولید داخلی صورت بگیرد.

به گزارش کسب و کار نیوز، علی توسطی افزود: برای پویا شدن اقتصاد ایران باید حمایت بیشتری از تولید داخلی داشته باشیم و در بحث واردات ، وارد کردن کالاهایی که مشابه آن در داخل تولید می شود اشتباه مطلق است که تنها باعث هدر رفتن منایع ارزی کشور می‌شود و باید واردات بیشتر بر ورود مواداولیه تولید و ماشین آلات صنعتی متمرکز شود.
وی تصریح کرد: در راستای حمایت از تولید و ایجاد اشتغال باید تمامی شاخص ها را در نظر بگیریم و نقاط قوت و ضعف بخش تولید شناسایی شود و از فرصت ها استفاده شود.
توسطی اظهار کرد: در حوز ماشین آلات صنعتی ،کشاورزی و ساختمانی عرضه و تقاضا کم شده و در تولید مواد اولیه مشکلاتی را ایجاد کرده که تلاش کرده ایم تا خللی در این حوزه به وجود نیاید.
رئیس اتحادیه ماشین آلات کشاورزی ،صنعتی و ساختمانی تهران افزود: هرچقدر که گردش اطلاعات و شفافیت ها بیشتر بشه ضریب خطاها کمتر می‌شود و شرایط برنامه ریزی را سخت تر می‌کند و بهتر است که برای برنامه ریزی دقیق تر در حوزه تولید و عرضه و تقاضا اطلاعات و دادها به صورت پایلوت در اختیار اتاق اصناف قرار بگیره تا بتوانیم به صورت گروهی برای بررسی و برنامه ریزی مشکارکت داشته باشیم. وی تاکید کرد: برای بهبود شرایط اتاق های اصناف باید قوانینی که متضمن سود جامعه اصناف باشد و شرایط کسب کار را تقویت و تسهیل می‌کند در نظر گرفته شود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.