صفحه اصلی / اقتصادی / انرژی / ثبت رکوردی تازه در تولید و صادرات پتروشیمی پردیس
ثبت رکوردی تازه در تولید و صادرات پتروشیمی پردیس

ثبت رکوردی تازه در تولید و صادرات پتروشیمی پردیس

کسب و کار نیوز : رکورد تازه تولید و صادرات اوره و آمونیاک در پتروشیمی پردیس در سال ۹۷ با تلاش شبانه‌روزی کارکان این شرکت ثبت شد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, ثبت رکورد بالاترین مقدار صادرات سالانه محصول اوره، دستیابی به تولید بالاتر از برنامه پیش‌بینی شده در همه واحدهای این مجتمع به غیر از واحد اوره فاز ۳، رشد ۲۱ درصدی تولید آمونیاک و ۳۲ درصدی تولید اوره، افزایش ۴۸ درصدی فروش اوره داخلی و رشد ۲۹ درصدی مجموع فروش اوره داخلی و صادراتی با همت و تلاش شبانه‌روزی متخصصان و تلاشگران پتروشیمی پردیس در سال گذشته محقق شد.
براین اساس، بهزاد محمدی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی طی پیامی این موفقیت بزرگ را به مدیرعامل و کارکنان پتروشیمی پردیس تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است: «اکنون که به لطف و عنایت پروردگار و در سایه مدیریت جهادی جنابعالی و تلاش همه همکاران آن شرکت، در سال حمایت از کالای ایرانی به رکوردی تازه در مقدار تولید دست یافته‌اید، بر خود واجب می‌دانم مراتب سپاس و قدرشناسی خود را به آن برادر ارجمند و کارکنان آن شرکت ابلاغ کنم».
وی در بخش دیگری از پیام خود آورده است: «امید است در پرتو عنایت حق‌تعالی و تلاش همکاران، روند افزایش تولید آن شرکت تداوم یافته و در سال رونق تولید، دستیابی به رکوردهای جدید تولید برای آن شرکت محقق شود.»
شرکت پتروشیمی پردیس یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان اوره و آمونیاک در سطح خاورمیانه است که در سه فاز تولیدی، سالانه ۳ میلیون و ۲۲۵ هزار تن اوره و ۲ میلیون و ۴۰ هزار تن آمونیاک تولید می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.