صفحه اصلی / سرخط خبرها / پیشنهادات مدون مجلس درباره«مسکن»و«کالا‌های اساسی» ارائه می‌شود
پیشنهادات مدون مجلس درباره«مسکن»و«کالا‌های اساسی» ارائه می‌شود

لاریجانی:

پیشنهادات مدون مجلس درباره«مسکن»و«کالا‌های اساسی» ارائه می‌شود

کسب و کار نیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به زودی پیشنهادات مدونی درباره تأمین کالاهای اساسی و مسکن از سوی مجلس ارائه می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (شنبه ۴ خرداد) قوه مقننه در تذکری خطاب به علی لاریجانی رئیس مجلس پارلمان، گفت: شما دو هفته پیش به ملت ایران قول دادید که راجع به ۱۴ میلیارد دلار تخصیص ارز برای تامین کالاهای اساسی جلسه‌ای در کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات و سپس در جلسه علنی مجلس برگزار شود.

وی افزود: اکنون دو هفته از آن قول می‌گذرد و جلسه کمیسیون برنامه و بودجه بدون حضور وزیر اقتصاد انجام شد و من نیز در این باره تذکر دادم.

نماینده مردم شاهین‌شهر خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: تدبیری کنید تا این قضیه نیز مانند قیمت بنزین که با ورود مجلس، تصمیم درستی اتخاذ شد، تعیین تکلیف شود.

علی لاریجانی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: موضوع ۱۴میلیارد دلار را پیگیری کردیم و آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه چند روز پیش جلسه‌ای را برگزار کردند و گزارش آن را به بنده ارائه کردند. همچنین مقرر شده است جلسه‌ای دیگر با مرکز پژوهش‌ها و سایر صاحب نظران این موضوع برگزار شود تا سریعتر برنامه‌ای در این زمینه تدوین شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله تخصیص ارز بابت تامین کالاهای اساسی قدری پیچیدگی داشت، اما هم راجع به این موضوع و هم درخصوص مسکن بحث شده و پیشنهاد مدونی در این زمینه‌ها ارائه می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.