صفحه اصلی / اجتماعی / آموزش / شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه «شاهد» راه اندازی شد

مدیرکل صنعت و کارآفرینی دانشگاه پیام‌نور:

شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه «شاهد» راه اندازی شد

کسب و کار نیوز: مدیر کل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت از آغاز به کار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیام‌نور «شاهد» در روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پوینا، مدیر کل دفتر کارآفرینی و ارتباط با صنعت از آغاز به کار شبکه هوشمند ارتباطی دانشگاه پیام‌نور «شاهد» در روز میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) خبر داد.

به گزارش یوپنا، دکتر حاجی حسینی گفت: سامانه شاهد به عنوان بخش ارتباط هوشمنددانشگاه، سرویسها و خدمات را از طریق گوشی‌های هوشمند در اختیار دانشجویان، اعضای علمی و کارمندان دانشگاه پیام‌نور قرار می‌دهد و در حال حاضر هر یک از اعضای دانشگاه پیام نور با عضویت در این سیستم می توانند از خدماتی همچون: دریافت نمرات، آگاهی از بخشنامه‌ها و اطلاعیه‌ها، پرونده شخصی، تقویم آموزشی، دروس ترم جاری و سایر اطلاعات مورد نیاز بهره‌مند شوند.

وی با عنوان اینکه در آینده ای نزدیک خدمات کامل تری برای دانشجویان، اساتید و کارکنان فراهم خواهد شد، به قابلیت‌های این سامانه‌های موبایلی اشاره کرد و افزود: با وجود ضریب نفوذ تلفنهای همراه هوشمند در کشور به ویژه در میان قشر دانشجو، دانشگاه پیام‌نور به عنوان یک دانشگاه غیرحضوری، تلاش در ارتقاء کیفیت خدمات و سرویس‌های آموزشی و پژوهشی را در بخش تلفن همراه نیز پیگیری کرده و یکی از بزرگترین منابع علمی و پژوهشی را در قالب این نرم‌افزار موبایلی در اختیار دانشجویان قرار داده است و به زودی با افزایش خدمات و دامنه کارکردهای آن، جامعه علمی کشور نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد:سامانه شاهد یک شبکه ارتباط تلفن همراه است که خدمات مورد نیاز دانشجویان دانشگاه پیام‌نور را از طریق سازمان مرکزی دانشگاه فراهم کرده و در نوع خود جدیدترین سرویس دانشگاهی درجامعه علمی کشور محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.