صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / استارتاپ ویکند صنایع خلاق گلستان ۲۲ خرداد برگزار می‌شود
استارتاپ ویکند صنایع خلاق گلستان ۲۲ خرداد برگزار می‌شود

استارتاپ ویکند صنایع خلاق گلستان ۲۲ خرداد برگزار می‌شود

استارت آپ ویکند صنایع خلاق گلستان ۲۲ خرداد ماه به مدت سه روز برگزار می‌شود. «مجید بیاری» دبیر این رویداد اعلام کرد که این مراسم، استارت آپ ویکند را فرصتی برای آشنایی و برقراری ارتباط صمیمانه با ایده پردازان، صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران است.

به گزارش کسب و کار نیوز، بیاری تاکید کرد که صنایع خلاق، صنایعی هستند که اغلب با تکنولوژی‌های روز ترکیب شده و در قالب عناوینی مانند سینما، انیمیشن، صنایع دستی، بازی های رایانه ای، گردشگری و بومگردی، اپلیکیشن و طراحی نرم افزار و غیره ظهور می یابند. وی با اشاره به این که ظرفیت این استارت آپ ویکند ۱۰۰ نفر است، گفت: «تاکنون ۴۸ نفر از استان‌هایی از جمله گلستان، خراسان، تهران، اصفهان، قم و مازندران ثبت نام کرده‌اند.»

استارت آپ ویکند صنایع

بیاری اعلام کرده که برای ۳ ایده برتر این استارت آپ یک میلیارد تومان سرمایه گذاری تضمین خواهد شد. دبیر استارتاپ ویکند صنایع خلاق گلستان همچنین گفت که برخی از کسب و کارهایی که هم اکنون در سطح دنیا مشغول به فعالیت هستند و موفق بوده اند، زاییده ایده ها و تیم هایی هستند که زمانی در استارت آپ ویکندها شکل گرفتند. شبکه سازی، یادگیری کارآفرینی، هزینه یادگیری پایین، آشنایی با رهبران کارآفرینی و راه‌اندازی واقعی یک کسب و کار  از جمله مواردی هستند که بیاری از آنها برای دلایل حضور در یک استارت آپ ویکند می‌گوید: «استارت آپ ویکند فرصتی است برای آشنایی و برقراری ارتباط صمیمانه با ایده پردازان، صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران. تقریبا کل هزینه هایی که برای این برنامه سه روزه از افراد گرفته می شود، صرف تهیه منابع مورد نیاز برای کار مربیان و تیم های کاری، دو وعده شام، دو وعده ناهار، دو وعده صبحانه و چهار میان وعده پذیرایی خواهد شد. این برنامه محیطی ایجاد می کند که در آن ایده ها و نظرات رهبران کارآفرینی را از طریق سخنرانی، مربی گری و یا داوری ایشان دریافت خواهید نمود. استارت آپ ویکند برنامه یادگیری از طریق عمل خلاقانه است. به جای صرفا گوش دادن به نظریات، راهبرد خود را طراحی و آن را بیازمایید.»

استارت آپ ویکند صنایع

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.