صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / توخل سرانجام نگران اخراجش شد!
توخل سرانجام نگران اخراجش شد!

توخل سرانجام نگران اخراجش شد!

سرمربی پاری ‌سن‌ ژرمن بعد از شکست برابر رنس در هفته پایانی اعتراف کرد که نگران اخراج از تیمش است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, پاری سن ژرمن در آخرین بازی خود در لیگ فرانسه با نتیجه سه بر یک برابر رنس تن به شکست داد. تیم پاریسی در هفته‌های پایانی لیگ عملکرد ناامید کننده‌ای از خود نشان داد و در چند بازی تن به شکست داد.
شکست‌های عجیب پاری سن ژرمن در هفته‌های پایانی باعث شده تا بعضی از رسانه‌ها از احتمال اخراج توخل و انتخاب آلگری به عنوان جایگزین او سخن به میان آورند.
با وجود اینکه پیش از این توخل با تاکید از ادامه همکاری خود با پاری سن ژرمن سخن به میان می‌آورد اما این بار اعتراف کرد که نگران اخراج است.
سرمربی آلمانی پاری سن ژرمن بعد از شکست برابر رنس، گفت‌: باید اعتراف کنم که سوال‌های تکراری شما درباره اخراجم من را نگران کرده است. به نظر می‌رسد که شما چیزی می‌دانید که من آن را نمی دانم. آیا چیزی هست که من از آن اطلاعی ندارم؟
توخل در ادامه اضافه کرد: آیا باید من نگران از دست دادن شغلم باشم؟ من به خوبی می دانم که در فوتبال احتمال هر چیزی وجود دارد.
پاری سن ژرمن در فصلی که گذاشت نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و در لیگ قهرمانان اروپا هم با شکست برابر منچستریونایتد از صعود به جمع هشت تیم باز ماند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.