صفحه اصلی / سرخط خبرها / سایپا مدل موفق بهره‌وری در صنایع کشور است

رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران:

سایپا مدل موفق بهره‌وری در صنایع کشور است

کسب و کار نیوز: رئيس سازمان ملي بهره‌وري ايران باحضور در شركت سايپا ضمن ديدار با مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، از نمايشگاه دستاوردهاي بهره‌وري كه باحضور شركت‌هاي گروه و واحدهاي مختلف سايپا برپا شده، بازديد كرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپانیوز، در این دیدار فاطمه پهلوانی رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران با اشاره به عملکرد گروه خودروسازی سایپا در زمینه افزایش بهره‌وری گفت: در میان صنایع کشور، سایپا به‌خوبی توانسته دستورالعمل‌های مختلف بهره‌‎وری را به اجرا درآورد.

وی افزود: گروه سایپا از سالیان گذشته در حوزه بهره‌وری فعالیت مستمر و منسجمی داشته و همواره به‌عنوان یک مدل موفق در ردیف صنایع کشور، مطرح بوده است.

پهلوانی در بازدید از نمایشگاه بهره‌وری گروه سایپا ادامه داد: در گروه خودروسازی سایپا جوانان و متخصصان با انگیزه، خلاق و مبتکر فعالیت می‌کنند که توانسته‌اند با استفاده از ظرفیت‌های داخلی و کمترین هزینه، نوآوری و پروژه‌های بهبود مؤثری را به‌اجرا درآورند.

وی با اشاره به نمایش دستاوردهای نوین و شایسته در نمایشگاه بهره‌وری سایپا، گفت: دبیرخانه بهره‌وری سایپا عملکرد بسیار منسجم و مناسبی داشته و توانسته مشارکت همه واحدهای مختلف سازمان را در اجرای پروژه‌های بهره‌وری جلب کند.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.