صفحه اصلی / سیاسی / دولت / روحانی: افتتاح طرح‌های بزرگ، پاسخ به کسانی است که خیال می کنند ملت ایران با فشار، سر خم می‌کند
روحانی: افتتاح طرح‌های بزرگ، پاسخ به کسانی است که خیال می کنند ملت ایران با فشار، سر خم می‌کند

روحانی: افتتاح طرح‌های بزرگ، پاسخ به کسانی است که خیال می کنند ملت ایران با فشار، سر خم می‌کند

کسب و کار نیوز: رئیس جمهور، توسعه امروز ایران را نتیجه اتحاد همه اقوام و اقلیتها دانست و تاکید کرد: افتتاح طرحهای بزرگ، پاسخ قاطع ما به کسانی است که خیال می کنند ملت ایران با فشار، سر خم می کند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر سه شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های توسعه منابع آب و خاک نواحی مرزی استان آذربایجان غربی اظهارداشت: فشار ممکن است شرایط سخت ایجاد کند، اما ملت ایران در برابر قلدرها تعظیم نمی کند.

وی ادامه داد: فشار ممکن است شرایط سخت ایجاد کند، اما ملت ایران در برابر قلدرها تعظیم نمی کند. از ابتدای دولت یازدهم ۴۰ سد ملی و ۱۰ سد استانی افتتاح کرده ایم. برنامه این دولت، افتتاح ۶۲ سد ملی و استانی است. در این دولت؛ هر هفته ۳۰ روستا به شبکه آبرسانی سالم، ۸ روستا به برق و روزی ۱۰ روستا به گاز متصل شدند.

روحانی گفت: آذربایجان غربی یادآور روزهای فداکاری و دفاع است. از روزهای تثبیت امنیت، به روزهای توسعه و افتتاح پروژه های بزرگ آذربایجان غربی رسیده ایم. بلافاصله بعد از تهدید، مجبورند اعلام کنند که بدنبال جنگ با ایران نیستند.

رئیس جمهور تصریح کرد: روزه عبادتی است مخصوص خدا و عاری از شرک و ریا
اخلاص و ایمان مردم ما در رمضان بیشتر تجلی می کند. سد سردشت در دولت یازدهم آغاز و به پایان رسید. رسانه ها و صداوسیما طرح های بزرگ توسعه کشور را که علیرغم فشار دشمنان افتتاح می شود، برای مردم تبیین کنند. حیای دریاچه ارومیه از افتخارات دولت است.

وی با تاکید بر اینکه سد کرم آباد ۱۹ هزار هکتار اراضی کشاورزی را سیراب می کند اظهار داشت: با اتمام و آبگیری سدها، زمینه برای سرمایه گذاری و تحول و اشتغال فراهم شد
حدود ۴۱ میلیارد متر مکعب ذخیره سدها، نعمت بزرگ الهی است. علیرغم خسارات سیل در خوزستان، برداشت گندم امسال بیشتر از سال گذشته خواهد بود. علیرغم مشکلات، روحیه و حمایت مردم افتخار آفرین خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.