صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

مدیرعامل بانک رفاه تشریح کرد

نقش روابط عمومی در تعالی سازمان

کسب و کار نیوز: مدیر عامل بانک رفاه گفت: حوزه روابط عمومی علاوه براینکه زبان گویای سازمان در عرصه اجتماع و حافظ منافع آن نزد افکار عمومی جامعه است، در بعد درون سازمانی و تلطیف فضای آن نقش ویژه و مهمی ایفا می کند. این حوزه در درون سازمان منجر به ایجاد تقارن اطلاعاتی و گفتمان سازمانی، همگرایی و انسجام می شود و فرهنگ سازمان را تقویت می بخشد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر سهمانی در مراسم گرامیداشت هفته روابط عمومی که ۲۹ اردیبهشت ماه سالجاری در هتل المپیک و با حضور اساتید مطرح و چهره های ماندگار عرصه مدیریت رسانه، ارتباطات و اطلاع رسانی نظیر پروفسور بیان، پروفسورفرهنگی، دکتر افخمی و تنی چند از اندیشمندان و فعالان صنعت روابط عمومی و رسانه برگزار شد با بیان این مطلب و گرامیداشت هفته روابط عمومی گفت: امروزه نقش و جایگاه روابط عمومی ها بیش از گذشته احساس می‌شود؛ به ویژه این نقش و جایگاه در نظام بانکداری بسیار محسوس و تاثیرگذار است.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران با بیان اینکه نظام بانکی به واسطه ماهیت ویژه خود و تعامل با طیف متنوعی از اقشار جامعه، بیش از هر زمان دیگری و بیش از سایر سازمان ها نیازمند حمایت، تعامل و همیاری صنعت رسانه و روابط عمومی است خاطر نشان کرد: دراین مسیر دست فعالان عرصه رسانه و روابط عمومی را به گرمی می فشاریم و بیش از پیش از ظرفیت های این حوزه بهره مند خواهیم شد.
دکتر سهمانی با تصریح اینکه روابط عمومی یکی از مهم ترین بازیگران عصر ارتباطات و اطلاعات است اظهار داشت: به عنوان یکی از مدیران نظام بانکی اذعان می کنم که مدیران عالی برای دست یابی به اهداف سازمانی خود باید از ابزار روابط عمومی به منظور اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مخاطبان در راستای ارتقای شفافیت و پاسخگویی به خوبی استفاده نمایند.
وی در خاتمه از روابط عمومی به منزله بازویی قوی برای ارائه مشورت و راهکار به مدیران ارشد سازمان یاد و تصریح کرد: مدیران عالی سازمان ها می توانند از ظرفیت روابط عمومی برای بهبود مستمر سازمان خود استفاده کنند.
در این مراسم فعالان و اندیشمندان عرصه ارتباطات و مدیریت از جمله پروفسور بیان به ارائه نکاتی درخصوص حوزه روابط عمومی پرداختند.
در خاتمه مراسم همچنین از دکتر سهمانی به پاس حمایت های بی دریغ در راستای اعتلاء و توسعه روابط عمومی، تقدیر به عمل آمد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.