صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / بازیکنی به کادرفنی تحمیل نکردیم
بازیکنی به کادرفنی تحمیل نکردیم

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان :

بازیکنی به کادرفنی تحمیل نکردیم

کسب و کار نیوز :قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان می‌گوید در زمینه اختلاف با باشگاه مس سونگون شکایتی از این باشگاه نخواهند کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, محمد حسین عراقی‌زاده، قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره آخرین وضعیت تیم فوتسال گیتی‌پسند پیش از شروع فصل جدید، گفت‌: هفته گذشته بودجه سال ۱۳۹۸ خود را تقدیم هیأت مدیره کردیم ولی با دریافت مجوز از یک ماه پیش و به دلیل این که زمان را از دست ندهیم وارد فصل نقل‌ و انتقالات شدیم.
او افزود: با نظر هیأت مدیره و پس از بررسی گزینه‌ها به این نتیجه رسیدیم فصل را با حمید بی‌غم که سابقه حضور درخشان در گیتی پسند داشته آغاز کنیم و فهرست کادر فنی و بازیکنان مد نظرش را دریافت و با آنان مذاکره کردیم.
عراقی‌زاده هم‌چنین درباره این که گفته می‌شود برخی بازیکنان از سوی باشگاه به کادر فنی تحمیل شده‌اند؟ توضیح داد: هیچ شخصی یا بازیکنی را به سرمربی تیم تحمیل نمی‌کنیم و در گیتی پسند با نظر سرمربی همه افراد منصوب می‌شوند. در این زمینه مشورت هست ولی نظر نهایی را سرمربی تیم خواهد داد و هرگونه صحبت دیگری شیطنت افراد مغرض است.
قائم مقام گیتی پسند با اشاره به عوامل جدا شده، گفت‌: اعضای باشگاه با رضا لک در چند مورد اختلاف نظر داشتند ولی نمی‌توان از زحمات او به سادگی گذشت. هم‌چنین نفراتی که امسال از کادر ما جدا شده‌اند همگی زحمات خود را کشیدند و از آن‌ها سپاسگزاریم. مهدی جاوید نیز بازیکن بزرگی است که از جمع ما رفت. او با ما قرارداد نداشت و تصمیم گرفت تیم دیگری را تجربه کند.
قائم مقام گیتی پسند درباره وضعیت افشین کاظمی نیز تصریح کرد: نامه او را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم. افشین ترک تمرین کرده و ما در همان زمان موضوع را به هیأت فوتبال نیز کتباً اعلام کردیم.
این مقام مسؤول باشگاه گیتی‌پسند درباره صحبت‌های مدیر حقوقی باشگاه درباره تخلف محمد شجری و اولادقباد به ایسنا، گفت‌: آقای طباطبایی طبق آئین نامه نقل و انتقالات فدراسیون فوتبال و فیفا کاملاً صحیح اعلام نظر کرده‌اند ولی ما بنا نداریم از طریق شکایت موضوع را پیگیری کنیم چون اولاً باشگاه مس نماینده ایران در آسیاست ثانیاً این دو بازیکن سال قبل برای باشگاه زحمات زیادی کشیدند و کنار سایر بازیکنان تمام تلاش خود را برای اعتلای نام گیتی پسند و قهرمانی کردند. همان‌طور که مدیرعامل مس نیز عنوان کرد این مساله بین دو باشگاه حل خواهد شد ولی مسلم اولاقباد درباره مصاحبه خود و نشر اکاذیب به مدیران باشگاه باید توضیح دهد که امور حقوقی ما پیگیر موضوع است. ما هیچ بازیکنی را به زور نگه نخواهیم داشت و بازیکنی که با ما قرارداد ندارد خودش می‌تواند تصمیم بگیرد.
قائم مقام گیتی پسند هم‌چنین درباره اعداد و ارقام قرارداد بازیکنان در گیتی پسند، اظهار کرد: ما بخش خصوصی هستیم و با بودجه‌ای مشخص و محدود و شاید نتوانیم با رقیبان خود که بودجه دولتی دارند پا به پا حرکت کنیم. این هم طبیعی است چون گیتی پسند از هیچ کمک برونی بهره نمی‌برد. قطعاً بازیکنانی که امسال جذب کرده‌ایم از بهترین‌های ایران هستند و امیدواریم سال خوبی را به پایان برسانیم. امسال سال مهمی برای تیم ملی است و همه باید به موفقیت تیم ملی کمک کنیم ولی انتظار داریم افراد مسؤول تعامل بهتری با باشگاه‌ها و اعلام برنامه خود داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.