صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / میلان من را جواب کرد
میلان من را جواب کرد

سرمربی میلان:

میلان من را جواب کرد

کسب و کار نیوز: سرمربی میلان تاکید کرد که مدیران این باشگاه او را برای فصل بعد جواب کرده‌اند اما او ابراز امیدواری کرد که بماند.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میلان در هفته سی و هفتم از رقابت‌های سری A به مصاف فروزینونه رفت و توانست با دو گل به پیروزی برسد. قبل از این پیاتک گل نخست میلان را به ثمر رساند دوناروما درخشید و توانست ضربه پنالتی حریف را مهار کند.
گتوزو، سرمربی میلان در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: بازی بسیار سختی بود. فروزینونه ما را عصبی کرد و بازی خوبی را به نمایش گذاشت. از دوناروما به خاطر گرفتن ضربه پنالتی تشکر می‌کنیم.
او به ادامه همکاری با روسونری اشاره کرد و در این رابطه، توضیح داد: به من گفته‌اند که باید در پایان فصل از تیم بروم. با وجود این که درباره من رأی نهایی را داده‌اند اما باید تاکید کنم که این تیم خوب کار کرده و نتایج رضایت بخشی کسب کرده است. آن چه را که باید انجام می‌دادیم انجام داده‌ایم. چه بسا در کسب سهمیه ناکام بمانیم اما این تیم خوب کار کرده است.
گتوزو در پایان، گفت‌: ما به نیمه نهایی جام حذفی هم راه پیدا کردیم هر چند که در پایان ناکام بودیم. این فوتبال است و همیشه در آن پیروز نمی‌شوید. امیدوارم که به فرصت ادامه همکاری به من داده شود.
میلان با یک امتیاز اختلاف نسبت آتالانتا و اینتر در رده پنجم جای دارد و اگر می‌خواهد که سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند باید در دیدار پایانی برابر اسپال به پیروزی برسد و از طرف دیگر هم اینتر و یا آتالانتا در بازی پایانی امتیاز از دست دهند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.