صفحه اصلی / سیاسی / سیاست داخلی / ۸۰ درصد گرانی‌های اخیر نتیجه عملکرد نادرست در داخل است
۸۰ درصد گرانی‌های اخیر نتیجه عملکرد نادرست در داخل است

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی:

۸۰ درصد گرانی‌های اخیر نتیجه عملکرد نادرست در داخل است

کسب و کار نیوز: نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی معتقد است که ۸۰ درصد گرانی‌های اخیر نتیجه عملکرد نادرست در داخل است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به گرانی قیمت اقلام ضروری مردم در بازار گفت: نفوذی‌ها در داخل از وضعیت اقتصادی جامعه نهایت بهره‌برداری را می‌کنند. دشمن می‌داند که به تنهایی و از خارج از کشور نمی‌تواند استحکام داخلی را از بین ببرد و نیاز به دستگاه نفوذی در داخل دارد.

وی با بیان اینکه دشمن سرمایه‌گذاری بسیار عظیمی را در داخل کشور و برای ایجاد نفوذی‌ها کرده است، اظهار داشت: این نفوذی‌ها در بخش‌های مختلف هستند که یکی از نمونه‌های آن همین میهمانی‌هایی است که در سفارت فرانسه و انگلیس برای افطار تدارک دیده شده که دشمن از این ظرفیت‌ها به نفع خود استفاده می‌کند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دیگر موارد دشمن برای پروژه نفوذ کسانی هستند که برای تحصیل به خارج از کشور می‌روند و بسیاری را با پول اغوا می‌کنند. بسیاری آموزش می‌بینند و بسیاری را از قبل تربیت می‌کنند و نفوذی‌هایی را در داخل پرورش می‌دهند و با عناوین و وعده و عیدهای مختلف این کار را انجام می‌دهند.

ابوترابی تصریح‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:‌‌‌‌‌‌‌‌ دوتابعیتی‌ها امروز برای کشور ما یک بحران هستند. اینها به نفوذی‌های داخلی تبدیل می‌شوند و در پست‌های کلیدی به وظیفه و مسئولیت خود عمل نمی‌کنند.

وی افزود‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: بیشتر کارشناسان به این مسئله اعتقاد دارند که ۷۰ تا ۸۰ درصد مشکلات ما به‌ویژه در حوزه اقتصادی جنبه داخلی دارد که می‌توان علل آن را عناصر نفوذی، سوءمدیریت در داخل دانست و تحریم حدود ۲۰ درصد بر کشور ما تأثیر دارد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گرانی‌های اخیر ۸۰ درصد نتیجه عملکرد نادرست در داخل است. کالایی که صد درصد در داخل کشور تولید می‌شود مثل خرما و… قیمتش بالاست، حتی ما شاهد قاچاق دام از داخل به خارج هستیم، یا اینکه پیاز و سیب‌زمینی گران می‌شود، اینها ربطی به تحریم ندارد و نتیجه سوءمدیریت است.

ابوترابی در پایان خاطرنشان کرد: بعضا شاهد هستیم که جایگاه‌های مهم در دست نفوذی‌هاست و به خصوص دوتابعیتی‌ها در کشور یک خطر بالقوه وحشتناک هستند و این خطر کشور ما را تهدید می‌کند. باید همه ما در خصوص دوتابعیتی‌ها هوشیار باشیم. دو تابعیتی‌ها عامدانه کشور را به لبه پرتگاه می‌برند.

همچنین مطالعه کنید:

حداقل اجاره‌بها در تهران، ۵ تا ۶ میلیون تومان

بررسی‌ها و تحقیقات میدانی از تازه‌ترین وضعیت اجاره‌بها در شهر تهران نشان می‌دهد هم‌اکنون کف …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.