صفحه اصلی / اقتصادی / ارتباطات و فناوری اطلاعات / رونمایی شارپ از Aquos R3 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی نمایشگر
رونمایی شارپ از Aquos R3 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی نمایشگر

رونمایی شارپ از Aquos R3 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی نمایشگر

در دورانی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر ندارد و شرکت های مختلف با دوربین جهنده، ساختار کشویی و سلفی زیر پنل به دنبال حذف این زائده هستند، شارپ راه دیگری را در پیش گرفته و پرچمدار قدرتمند و جدیدش را با دو بریدگی معرفی کرده است.

به گزارش کسب و کار نیوز، پاییز گذشته شارپ از گوشی Aquos R2 کامپکت به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با دو بریدگی نمایشگر رونمایی کرد و پرچمدار Aquos R3 دومین محصول با این ویژگی محسوب می شود. این گوشی که Aquos R3 نام دارد میزبان نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۳۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پنل Pro IGZO است که نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را به ارمغان می آورد. این پنل که با HDR10 هم سازگاری دارد دارای دو بریدگی در بالا و پایین است که به ترتیب دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و کلید هوم را در خود جای داده اند. پرچمدار جدید شارپ به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که توانایی پردازش رندرهای گرافیکی سنگین را به راحتی دارد.

دوربین اصلی Aquos R3 دوگانه است و در پیکربندی عمودی آن سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۵ درجه ای و حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.7 کنار هم قرار گرفته اند. این دوربین به واسطه هوش مصنوعی از قابلیت هایی نظیر AI Live Story و AI Live Shutter نیز بهره می برد. از ویژگی های دیگر می توان به باتری ۳۲۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۱ واتی Qi و اندروید پای اشاره کرد. با توجه به سخت افزار و ابعاد نمایشگر به نظر این میزان باتری چندان عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. کمپانی سازنده هنوز به قیمت و تاریخ معرفی Aquos R3 اشاره نکرده است.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.