صفحه اصلی / ورزشی / سایر رشته های ورزشی / سلطانی‌فر: انتخابات وزنه برداری و کشتی در اولین فرصت برگزار می‌شود

سلطانی‌فر: انتخابات وزنه برداری و کشتی در اولین فرصت برگزار می‌شود

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما مصمم هستیم تا پایان سال 98 کار خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را انجام دهیم.

مسعود سلطانی‌فر

به گزارش کسب و کار نیوز، مسعود سلطانی فر در حاشیه مراسم اهدای یادبودها به موزه المپیک و پارالمپیک بیان کرد: بالاخره با هماهنگی خوبی که بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌ها است موزه ورزش بعد از چند دهه که تبدیل به آرزوی بزرگ جامعه ورزش شده بود ظرف چند هفته آینده افتتاح می‌شود. امروز شاهد بودید چند نسل ورزشی ما حضور داشتند از محمد نصیری گرفته تا احسان حدادی و نجمه خدمتی و در فضای دوستانه ای تمام آن چیزی که گرفته بودند را تقدیم موزه کردند تا در معرض دید عموم قرار گیرد و آیندگان به این افتخارات ببالند. افتتاح موزه اتفاق ویژه ای و در حال شکل گیری است که نقطه عطف تاریخی در ورزش ایران است.

سلطانی فر در پاسخ به این پرسش که واگذاری پرسپولیس و استقلال به کجا رسید گفت: برای چندمین بار می گویم دولت و وزارت ورزش مصمم هستند کار واگذاری به بخش خصوصی تحقق پیدا کند. با تمهیداتی که انجام شده و با همکاری بورس و دیوان محاسبات و سازمان خصوصی سازی کار دارد انجام می‌شود. کارگروه ویژه ای تشکیل شده و مقدمات کار دارد فر اهم می‌شود. به امید خدا تا پایان سال ۹۸ به این مهم دست پیدا می‌کنیم. بنیه اصلی فوتبال ما دو سه باشگاه هستند که امیدوارم بتوانیم با فعال کردن بخش‌های خصوصی حقوقی و استعدادیابی بتوانند به پیشرفت فوتبال کمک کنند و در لیگ قهرمانان آسیا بدرخشند. ما مصمم هستیم تا پایان سال ۹۸ خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را اجرایی کنیم.
وزیر ورزش در مورد وضعیت ورزش برای کسب سهمیه المپیک نیز گفت:ما از حدود یک سال و نیم قبل ستاد بازی‌های المپیک و پار المپیک را تشکیل دادیم. در حقیقت مسابقات معتبری که به عنوان آمادگی می‌شد برای المپیک در نظر گرفت را رصد کردیم. المپیک هر کسی اراده کند نمی‌تواند برود بلکه باید سهمیه گرفت. در این مدت تدارکات لازم فراهم شده و جلسات مستمری داریم تا با بیشترین سهمیه در المپیک ۲۰۲۰ حاضر شویم.
سلطانی فر در مورد زمان برگزاری انتخابات کشتی و وزنه برداری نیز گفت: ثبت نام‌ها انجام شده و سرپرست تعیین کردیم. مراحل دارد طی می‌شود و در اولین فرصت انتخابات را برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وزنه برداری

تلاش ما رسیدن به مدال آسیایی وزنه برداری بانوان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا,  اکبر خورشیدی درباره ی عملکرد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.