صفحه اصلی / سرخط خبرها / تورهای گردشگری ویژه ماه رمضان برگزار می شود
تورهای گردشگری ویژه ماه رمضان برگزار می شود

شهردار منطقه 5 تهران:

تورهای گردشگری ویژه ماه رمضان برگزار می شود

شهردار منطقه 5 تهران از برگزاری تورهای گردشگری ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این تورهای زیارتی و مذهبی سه روز در هفته برگزار می‌شود.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، رجبعلی خسروآبادی شهردار منطقه ۵ در ارتباط با برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این منطقه اظهارداشت: منطقه ۵ دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و در ماه مبارک رمضان، فرصتی فراهم شده تا با برگزاری تورهای نیم روزه زیارتی، مذهبی در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهار شنبه هر هفته تا پایان ماه مبارک از ساعت ۱۶ الی ۲۰:۳۰ ، شهروندان بتوانند از فضاهای زیارتی سطح محدوده استفاده کنند.

وی افزود: براساس این خبر، اولین تور گردشگری ویژه ماه مبارک رمضان، در مسیر کوچه باغات کن در ابتدای ماه مبارک برگزار شد و در تمام طول مسیر، راوی درباره قدمت و ساخت حسینیه الغدیر، سرآسیاب، امام زاده جعفر و محمد، اطلاعات مناسبی در اختیار گردشگران قرار داد.

شهردار منطقه ۵ بیان داشت: این تور تفریحی مذهبی که از ساعت ۱۶ آغاز شد؛ تا صرف افطارگردشگران در امام زاده محمد پایان یافت و مسیر گردشگری روز چهار شنبه هجدهم اردیبهشت ماه نیز، به مقصد امام زاده باغ فیض، حمیده خاتون، امام زاده جعفر و تپه شهدای کوهسار بود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.