صفحه اصلی / اقتصادی / بانک / بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت آبفای البرز

روابط عمومی بانک ایران زمین اعلام کرد

بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از شرکت آبفای البرز

مدیر استانی بانک ایران زمین، در راستای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و تعامل با شرکتهای بزرگ و خدماتی، از شرکت آبفای البرز دیدار و با مدیران آن گفت و گو کرد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، ایرج رئیسی مدیر شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان این بانک در ابتدای سخنان خود از رسالت و اهداف بانک ایران زمین در زمینه های حمایت از محیط زیست صحبت کرد و به این نکته اشاره نمود که با توجه به کمبود آب در سالیان اخیر، بانک ایران زمین از جمله سازمان های پیشرو در برگزاری کمپین و طرح های حفاظت از محیط زیست به‌خصوص منابع آبی کشور بوده است که از جمله این طرح ها می توان به کمپین”یک قطره آب” اشاره کرد.

وی سپس به معرفی بانک و نحوه خدمات آن پرداخت و افزود: در دنیای امروز پیش از اینکه نحوه ارائه خدمات بانکی دارای اهمیت باشد، اولویت مشتریان شبکه بانکی، نحوه رفتار و تعامل پرسنل با آنهاست که این مساله بسیار حائز اهمیت بوده و بانک ایران زمین مفتخر است با نیروی انسانی جوان، تحصیلکرده و با انگیزه کلیه خدمات بانکی را بدون اتلاف وقت و با توجه به نیازها و انتظارات مشتریان ارائه نماید.

در ادامه ابتدا جناب دکتر مبشری عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفای استان البرز، توضیحاتی در خصوص نحوه مدیریت منابع مالی، نظارت بر مسائل مالی شرکتهای دولتی و همچنین چگونگی فعالیت پیمانکاران طرف قرارداد با این شرکت ارائه کرد.

در پایان طرفین بر گسترش همکاری‌های فی مابین تاکید و بانک ایران زمین آمادگی کامل خود را جهت ارائه خدمات بانکی از جمله صدور ضمانتنامه، افتتاح انواع حسابهای ریالی و ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و دیجیتال از جمله تخصیص دستگاه خودپرداز و پایانه های فروشگاهی اعلام کرد.

همچنین مطالعه کنید:

تامین مالی ۳۵۰ همتی از طریق ابزارهای تأمین مالی زنجیره‌­ای در سال ۱۴۰۳

به گزارش کسب و کار نیوز، این بانک در راستای مأموریت خود مبنی بر تنظیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.