صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / حذف تیم الف ایران/ صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی
حذف تیم الف ایران/ صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی

والیبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین

حذف تیم الف ایران/ صعود تیم دوم ایران به یک چهارم نهایی

در حالی که تیم الف والیبال ساحلی ایران از رقابتهای قهرمانی آسیا حذف شد، تیم دوم ایران توانست راهی مرحله یک جهارم نهایی شود.

تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی

به گزارش کسب و کار نیوز، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ چین از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شد که تیم والیبال ساحلی الف ایران با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت اما تیم ب ایران راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شد.

به این ترتیب، تیم الف ایران با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی در نخستین گام در دو ست پیاپی با نتایج ۲۱-۱۱ و ۲۱-۱۳ مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ پیروز شد تا ۲ بر صفر برنده این دیدار شود، اما در دومین دیدار با نتیجه ۲ بر صفر مقابل چین شکست خورد. در ادامه وکیلی و سالمی تایلند را ۲ بر یک شکست دادند اما، بار دیگر با نتیجه ۲ بر صفر  نتیجه را به چین واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

اما تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی ابتدا ۲ بر یک (۲۱-۱۶، ۱۷-۲۱ و ۱۵-۱۳) نیوزلند را شکست دادند و سپس ۲ بر صفر تیم ژاپن را شکست داده و راهی مرحله بعد شدند. تیم ب ایران در سومین بازی ۲ بر صفر (۲۱-۱۸ و ۲۱-۱۲) استرالیا را شکست دادند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند و باید فردا در این مرحله به مصاف دیگر تیم استرالیا بروند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.