صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پورتلند و فیلادلفیا پیروز بازی‌های ششم نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب NBA
پورتلند و فیلادلفیا پیروز بازی‌های ششم نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب NBA

پورتلند و فیلادلفیا پیروز بازی‌های ششم نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب NBA

با پیروزی تیم‌های فیلادلفیا و پورتلند در بازی‌های ششم مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس‌های شرق و غرب لیگ NBA، فینالیست‌های این رقابت‌ها در بازی‌های هفتم مشخص می‌شوند.

ستاره های nba

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف (نیمه‌نهایی) لیگ حرفه‌ای بسکتبال NBA آمریکا، دو تیم فیلادلفیا و پورتلند توانستند با کسب پیروزی مقابل حریفان خود، تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله فینال کنفرانس شرق و غرب را به بازی آخر بکشانند.

به این ترتیب در نخستین بازی امروز، دو تیم فیلادلفیا و تورنتو رپتورز در ششمین بازی مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس شرق به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۱۱۲ – ۱۰۱ به سود تیم فیلادلفیا به پایان رسید تا هر دو تیم با کسب سه پیروزی، به استقبال بازی هفتم (بازی پایانی) این مرحله بروند. هر کدام از این دو تیم که بتواند در تنها بازی باقی مانده این‌ مرحله به برتری برسد، دومین فینالیست کنفرانس شرق شده و حریف تیم میلواکی در این مرحله خواهد بود.

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۱ – ۲۹ فیلادلفیا
کوارتر دوم: ۲۲ – ۲۹ فیلادلفیا
کوارتر سوم: ۲۴ – ۲۹ فیلادلفیا
کوارتر چهارم: ۳۴ – ۲۵ تورنتو رپتورز
جیمی باتلر با کسب ۲۵ امتیاز، ۸ پاس گل و ۶ ریباند بهترین بازیکن فیلادلفیا بود و در سوی دیگر هم کاوای لنارد با ۲۹ امتیاز و ۱۲ ریباند بهترین بازیکن تورنتو شد.

اما در دومین بازی امروز نیز، تیم‌های پورتلند و دِنوِر ناگتس در ششمین بازی مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتیجه ۱۱۹ – ۱۰۸ به سود پورتلند پایان یافت تا هر دو تیم با کسب سه پیروزی در این مرحله به استقبال بازی هفتم (پایانی) بروند. هر کدام از این دو تیم که در بازی هفتم به برتری برسند راهی فینال کنفرانس غرب می‌شوند.

نتایج چهار کوارتر این بازی هم به سرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۳۴ – ۲۶ دِنوِر ناگتس
کوارتر دوم: ۲۰ – ۳۲ پورتلند
کوارتر سوم: ۲۶ – ۲۹ پورتلند
کوارتر چهارم: ۲۸ – ۳۲ پورتلند
دامیان لیلارد با کسب ۳۲ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن پورتلند بود و نیکولا جوکیچ هم با کسب ۲۹ امتیاز، ثبت ۱۲ ریباند و ۸ پاس گل بهترین بازیکن دِنوِر ناگتس بود.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:
تورنتو رپتورز ۱۰۱ – ۱۱۲ فیلادلفیا
دِنوِر ناگتس ۱۰۸ – ۱۱۹ پورتلند
گلدن استیتز – هوستون (ساعت ۲۱ به وقت محلی، نیمه‌نهایی کنفرانس غرب)

تیم گلدن استیت با کسب پیروزی در بازی امروز می‌تواند به عنوان نخستین فینالیست کنفرانس غرب معرفی شود. نتیجه مجموع پنج بازی دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی کنفرانس غرب تا کنون سه بر دو به نفع گلدن استیتز است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.