صفحه اصلی / استان ها / گیلان / خرید ۸۰۰ تن برگ سبز چای توسط ۶ کارخانه، تاکنون

خرید ۸۰۰ تن برگ سبز چای توسط ۶ کارخانه، تاکنون

رئیس سازمان چای کشور گفت: خوشبختانه استقبال مصرف‌کنندگان از چای داخلی نسبت به سال‌های قبل بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می‌فروشند.

برداشت چای

به گزارش کسب و کار نیوز، حبیب جهانساز در بازدید ازکارخانجات چایسازی سیاهکل بر خرید بالاتر از قیمت تضمینی برگ سبز چای توسط کارخانه داران تاکید کرد و گفت: خرید تضمینی محصولات کشاورزی، قیمت پایه و کف خرید است و از همین رو از کارخانه‌داران انتظار داریم تا با قیمت بالاتر ازآن برگ سبز چایکاران را خریداری کنند.

وی افزود: خوشبختانه استقبال مصرف کنندگان از چای داخلی نسبت به سال‌های قبل خیلی بیشتر شده و کارخانه داران هم، چای خشک تولیدی خود را با قیمت مناسبی می فروشند.

رئیس سازمان چای گفت: انتظار داریم کارخانه‌داران، چای را با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب از  چایکاران بخرند تا انگیزه چایکاران برای تولید بیشتر شود.

جهان‌ساز خاطرنشان کرد: سهم دولت در پرداخت پول برگ سبز چای خریداری شده از چایکاران شمال ۴۶ درصد و سهم کارخانجات ۵۴ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: سهم دولت از خرید تضمینی چای، تا پایان اردیبهشت به چایکاران پرداخت می‌شود.

رییس سازمان چای کشور افزود: تاکنون ۶  کارخانه چایسازی ۸۰۰ تن برگ سبز چای به ارزش ۲ میلیارد تومان از چایکاران سیاهکلی خریداری کردند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فرماندار رشت

ضدعفونی معابر رشت با استفاده از تجهیزات تخصصی ارتش

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, میرشمس مومنی زاده در نشست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.