صفحه اصلی / استان ها / فارس / ‌نظارت دستگاه‌های قضایی بر واگذاری پروژه‌های عمرانی
‌نظارت دستگاه‌های قضایی بر واگذاری پروژه‌های عمرانی

رئیس کمیسیون عمران مجلس خواستار شد:

‌نظارت دستگاه‌های قضایی بر واگذاری پروژه‌های عمرانی

‌رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خواستار نظارت دستگاه‌های نظارتی و قضائی بر واگذاری پروژه‌های عمرانی دولتی برای کمک به شفاف‌تر شدن واگذاری پروژه‌های عمرانی دولتی شد.

محمدرضا رضایی کوچی

‌به گزارش کسب و کار نیوز، محمدرضا رضایی کوچی پنج‌شنبه ١٩ اردیبهشت در آئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دادگستری فارس با بیان اینکه فارس از استان‌های امن برای سرمایه‌گذاری است، گفت: در شرایط فعلی که جبهه استکبار همه تلاش خود را بر توقف مسیر انقلاب گذاشته، تنها مدیریت خوب می‌تواند نقشه‌های دشمن را بر ملأ کند. حضور نیروهای جهادی و انقلابی در رأس امور کشور می‌تواند، مؤثر باشد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که امروز دشمن دنبال می‌کند بحث فضای روانی جامعه به ویژه ایجاد اختلال در حوزه اقتصادی است تا مردم را ناامید کند که در این زمینه هم حمایت دستگاه قضا می‌تواند فضای روانی جامعه و قیمت ارزاق عمومی که فشار سنگینی بر دوش مردم گذاشته را کنترل کند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه برخی با ارز ۴٢٠٠ تومانی به جای وارد کردن ارزاق عمومی مردم و کالاهای اساسی مردم مسیری انحرافی را طی کردند که در مجلس مصوبه‌ای برای بانک مرکزی جهت تغییر و تفحص تصویب شد.

رضایی کوچی اظهار کرد: شاهد برخورد جدی و قاطع دستگاه قضائی با اخلال‌گران اقتصادی طی یکسال گذشته بدون ملاحظه بوده‌ایم.

وی همچنین گفت: حجم زیادی از پروژه‌های عمرانی روی دست دولت مانده که با به دلیل کمبود اعتبارات امکان پیشبرد آنها را ندارد در این راستا در قانون برای واگذاری آنها به بخش خصوصی تمهیداتی اندیشیده شده است.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تقدیر از زحمات ریاست سابق دادگستری فارس، گفت: رئیس سابق دادگستری استان فارس خارج از وظایف معمول خود نقش ریش سفیدی در استان فارس داشتند و در طول خدمت ایشان شاهد خدمات ارزشمندی بودیم.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

فاصله گذاری اجتماعی

اجرای فاصله گذاری اجتماعی به معنی بحرانی بودن وضعیت نیست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, روح‌الله حسینی شنبه ۹ فروردین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.