صفحه اصلی / ورزشی / ورزش بانوان / راهیابی تیم ریکرو بانوان ایران به دیدار رده بندی جام جهانی
راهیابی تیم ریکرو بانوان ایران به دیدار رده بندی جام جهانی

راهیابی تیم ریکرو بانوان ایران به دیدار رده بندی جام جهانی

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در شانگهای چین در حال برگزاری است، تیم ریکرو بانوان با شکست برابر تیم کره جنوبی در نیمه نهایی به مرحله رده بندی راه یافت.

تیم ملی تیروکمان بانوان

به گزارش کسب و کار نیوز، در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان در چین، تیم ریکرو بانوان متشکل از زهرا نعمتی، نیلوفر علیپور و شیوا شجاع مهر در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با برتری ۶ بر صفر مقابل دانمارک به نیمه‌نهایی راه یافت و حریف کره‌جنوبی در این مرحله شد.

اما تیم ریکرو زنان ایران در مرحله نیمه نهایی مقابل کره جنوبی با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و به دیدار رده بندی راه یافت. تیم ایران برای کسب مدال برنز روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت با چین تایپه دیدار خواهد کرد.

همچنین تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب محمدصالح پالیزبان، اسماعیل عبادی و نیما محبوبی در مرحله یک هشتم نهایی، پس از تساوی ۲۲۷-۲۲۷ مقابل چین‌تایپه به دلیل اینکه تیرهای تیم چین تایپه نزدیک به مرکز بود، شکست خوردند و از صعود به جمع هشت تیم برتر مسابقات بازماندند.
در ادامه رقابتهای جام جهانی تیروکمان کمانداران کشورمان روز جمعه ۲۰ اردیبهشت در بخش میکس ریکرو و کامپوند به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تقابل دختران فوتبالیست در شب/ دربی کرمان برنده نداشت

به گزارش کسب و کار نیوز، تیم‌های حاضر در لیگ فوتبال بانوان در هفته پانزدهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.