صفحه اصلی / استان ها / اردبیل / هتل بیمارستان سلامت در اردبیل راه‌اندازی می‌شود
هتل بیمارستان سلامت در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

استاندار:

هتل بیمارستان سلامت در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

استاندار اردبیل گفت: با مشارکت بخش خصوصی هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اجرایی و عملیاتی می‌شود.

هتل بیمارستان سلامت

به گزارش کسب و کار نیوز، اکبر بهنامجو در نشست با سرمایه‌گذار بخش خصوصی احداث هتل بیمارستان سلامت در اردبیل اظهار کرد: با توجه به آموزش پزشکان متخصص در این حوزه و حضور آنها در استان اردبیل امیدواریم احداث این بیمارستان زمینه ارائه خدمات مطلوب‌تری را فراهم آورد.

وی خاطرنشان کرد: ما از سرمایه‌گذار این پروژه حمایت جدی می‌کنیم و امیدواریم با راه‌اندازی این بیمارستان که در فاز اول ۷۰ تخته خواهد بود بتوانیم بستر و زمینه ارتقای سلامت همشهریان و مسافران و گردشگران ورودی به این استان را مهیا کنیم.

استاندار اردبیل همچنین در جلسه بررسی مشکلات منطقه ویژه اقتصادی نمین گفت: حصارکشی محدوده منطقه ویژه اقتصادی نمین در حال انجام است و امیدواریم تا پایان بهار این کار به انجام برسد.

بهنامجو تصریح کرد: زیرساخت‌های اولیه لازم برای احداث واحدهای صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده است اما دستگاه‌های اجرایی باید برای تقویت و تکمیل این زیرساخت‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به تقاضاهای سرمایه‌گذاری موجود برای این منطقه افزود: باید فضایی فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران با اطمینان خاطر از وجود زیرساخت‌های لازم بتوانند در اسرع وقت واحدهای صنعتی صادرات محور را در این منطقه مستقر و به بهره‌برداری برسانند.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

آبگرم‌ سرعین

تعطیلی آبگرم‌های سرعین تا اطلاع ثانوی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسن حسن‌پور امروز هفتم اسفند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.