صفحه اصلی / استان ها / همدان / نقش‌ برجسته مرضیه دباغ رونمایی می‌شود
نقش‌ برجسته مرضیه دباغ رونمایی می‌شود

نقش‌ برجسته مرضیه دباغ رونمایی می‌شود

‌رئیس باغ موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: با توجه به نقش ارزشمند خانم دباغ در ایام جنگ تحمیلی، نقش برجسته خواهر دباغ رونمایی می‌شود.

مرضیه دباغ

‌خلیل الهی‌تبار در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری مراسم یادواره شهید محمود شهبازی در همدان گفت: در روز دوم خرداد به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود شهبازی مراسم یادواره این شهید بزرگوار در همدان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه مراسم زیارت عاشورای مشترک بین نیروهای مسلح و کارمندان دولت نیز در این روز برگزار خواهد شد، افزود: در روز پنج شنبه دوم خرداد در باغ موزه دفاع مقدس، مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور کارکنان نیروهای مسلح و کارمندان دولت در کنار شهدای گمنام باغ موزه برگزار می‌شود.

رئیس باغ موزه دفاع مقدس همدان با بیان اینکه خانم دباغ در طول دوران انقلاب و جنگ تحمیلی نقش ارزشمندی داشتند، اظهار کرد: در روز دوم خرداد و همزمان با قرائت زیارت عاشورا، از یادمان نقش برجسته “خواهر دباغ” در استان رونمایی می‌شود.

گفتنی است؛ شهید محمود شهبازی در اسفند سال ۱۳۵۹ به فرماندهی سپاه پاسداران استان همدان منصوب شد و تا قبل از تشکیل تیپ ۲۷ با همین مسئولیت در نبردهای جبهه غرب همچون بازی دراز ۲ و ۳ و مطلع فجر حضور داشت.

وی در دی ماه ۱۳۶۰ به همراه چند تن از پاسداران سپاه استان همدان به جنوب هجرت کرد و از بدو تشکیل تیپ ۲۷ محمد رسول الله در سمت قائم مقام فرماندهی تیپ منصوب شد و اندکی پیش از آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مجوز ساخت شهرک صنعتی

صدور مجوز ساخت شهرک صنعتی درگزین

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, علی‌اصغر ناظری‌پور دوشنبه ۱۵ اردیبهشت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.