صفحه اصلی / استان ها / مازندران / دستگیری ۳۴ نفر برای کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران
دستگیری ۳۴ نفر برای کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

دستگیری ۳۴ نفر برای کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

امحاء کالاهای قاچاق مکشوفه

به گزارش کسب و کار نیوز، سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز و نا امن ساختن بستر ارتکاب جرم طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا در ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح مأموران پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس‌های تخصصی و دستگاه‌های ذیربط برون سازمانی در سطح شهرستان‌های استان به منظور مقابله هدفمند و اثر بخش با پدیده شوم قاچاق کالا وارد عمل شده و موفق شدند، مقادیر زیادی کالای قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران یادآور شد: در این طرح ۱۵ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق ۳ تن و ۵۰۰ کیلوگرم کود شیمیایی، هزار و ۵۲۸ عدد لوازم جانبی گوشی تلفن همراه، ۱۵ دستگاه لوازم خانگی، ۴۰۰ ثوب البسه، ۱۵ رأس دام زنده، ۲۰ کیلو گوشت بز کوهی، ۱۴ تن چوب آلات جنگلی، ۵ دستگاه موتور سیکلت سنگین، ۱۳۰ عدد لوازم یدکی خودرو و ۵ هزار و ۳۸۸ عدد انواع مواد غذایی کشف شد.

میرفیضی با اشاره به دستگیری ۳۴ متهم به قاچاق کالا از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات ۱۰ میلیارد و ۱۶۳ میلیون ریال بوده و کالاهای مکشوفه به اداره تملیکی تحویل شد.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

کرونا

تست کرونا ۲۵۰ بیمار مبتلا به کرونا مثبت در بابل اعلام شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, از اول اسفند ماه تاکنون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.