صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / قهرمان پنهان آنفیلد چه کسی بود؟
قهرمان پنهان آنفیلد چه کسی بود؟

قهرمان پنهان آنفیلد چه کسی بود؟

لیورپول در شب بازگشت تاریخی‌اش مقابل بارسلونا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک قهرمان پنهان داشت.

دیدار لیورپول و بارسلونا

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از آس، لیورپول سه‌شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد به مصاف بارسلونا رفت. در دقیقه ۷۸ بازی ۳ بر صفر به نفع لیورپول بود و دو تیم در مجموع ۳ بر ۳ مساوی بودند. اکنون لیورپول تنها به یک گل برای صعود نیاز داشت. در این لحظه الکساندر آرنولد تلاش داشت که از سمت راست نفوذ کند اما مدافع بارسلونا توپ را به کرنر فرستاد. در این زمان بازیکنان در حال جای‌گیری بودند. اوریگی به محوطه ۱۸ قدم نزدیک شد تا توپ را به بیرون بفرستد و بازی شروع شود. هنگامی که آرنولد توپ را خیلی سریع به سمت بازیکن بلژیکی فرستاد و بازی ۴ بر صفر شد هنوز مدافع‌ها کاملاً جایگیری نکرده بودند.

کامبک با یک دفاع “بچه‌گانه” (اظهار نظر لوئیس سوارس پس از بازی) اتفاق افتاد. با این حال در انگلیس معتقدند یک قهرمان پنهان وجود داشت. او کسی نبود جز توپ جمع کن.

سایت لیورپول اکو به عملکرد توپ جمع کن پرداخته است که سریع توپ را برای آرنولد فرستاد. زمانی که توپ از زمین خارج شد او به سرعت آن را برای دیگر بازیکن لیورپول فرستاد تا در آن لحظه بازی را شروع کند. توپ جمع کن کاملاً هشیار بود و او نقش کلیدی در به ثمر رسیدن گل چهارم داشت.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.