صفحه اصلی / ورزشی / جهان ورزش / شگفتی سازان، یک قدم تا رسیدن به فینال
شگفتی سازان، یک قدم تا رسیدن به فینال

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

شگفتی سازان، یک قدم تا رسیدن به فینال

آژاکس و تاتنهام شگفتی ساز برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در هلند دیدار برگشت خود را برگزار می‌کنند.

تاتنهام آژاکس

به گزارش کسب و کار نیوز، دو تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ قهرمانان یعنی آژاکس و تاتنهام این بار در هلند برابر هم قرار می‌گیرند. دیدار رفت دو تیم با برد ارزشمند یک بر صفر آژاکس خاتمه یافت.

آژاکس در ۳ بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان بدون برد بوده است و دو تساوی و یک باخت داشته و در صورتی که آنها به فینال برسند می‌توانند در کنار یونایتد، یوونتوس و رئال مادرید جزو تیم‌هایی باشند که توانستند در حالی به فینال برسند که در بازی‌های خارج از خانه عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های خانگی داشتند.

تاتنهام که خیالش بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا راحت شده است بدون هری کین بهترین گلزن خود به هلند خواهد رفت تا شکست بازی رفت را جبران کند.

آخرین باری که آژاکس به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد، سال ۱۹۹۶ بود که این تیم در دیدار نهایی برابر یوونتوس باخت و نایب قهرمان شد و تاتنهام در صورتی که به فینال برسد برای اولین بار به این مهم رسیده و چهلمین تیمی است که توانسته به فینال راه یابد.

تیم هلندی در ابتدای هفته توانست با برتری ۴ بر صفر برابر ویلم تیلبورگ قهرمان جام حذفی هلند شود. این تیم صدرنشین لیگ نیز است و توانسته فصل رویایی داشته باشد طوری که در تمامی رقابت‌های این فصل ۱۶۵ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

رونالد کومان

مسی با باشگاه مشکل داشت نه من

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ورزش سه, رونالد کومان سرمربی جدید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.