صفحه اصلی / سیاسی / بین الملل / جهاد اسلامی: تنها چند ساعت مانده بود تا تمام شهرهای اسرائیل را هدف قرار دهیم
جهاد اسلامی: تنها چند ساعت مانده بود تا تمام شهرهای اسرائیل را هدف قرار دهیم

جهاد اسلامی: تنها چند ساعت مانده بود تا تمام شهرهای اسرائیل را هدف قرار دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که اگر تنها چند ساعت دیگر تجاوز به غزه ادامه می‌یافت مقاومت فلسطین تمامی شهرهای اسرائیل از جمله تل‌آویو را هدف قرار می‌داد.

زیاد النخاله

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در مصاحبه با المیادین گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل غیرنظامیان در غزه را برای فشار بر مقاومت هدف قرار داد. اگر تنها چند ساعت دیگر تجاوز به غزه ادامه می‌یافت تمامی شهرهای اسرائیل از جمله تل‌آویو را هدف قرار می‌دادیم. آنچه در غزه رخ داد یک رزمایش و آمادگی برای جنگ بزرگی بود که ناگزیر رخ خواهد داد. توافق‌های ضمنی بین گروه‌های مقاومت فلسطین برای پاسخ دادن فوری به تجاوزات اسرائیل وجود دارد.

وی افزود: ما با حماس در قاهره بودیم و تصمیم مشترکی برای فعال کردن اتاق عملیات مشترک برای پاسخ دادن به تجاوزات اسرائیل گرفتیم. ما به حملات اسرائیل پاسخ می‌دهیم و راهپیمایی بازگشت هرگز متوقف نخواهد شد. اسرائیل بهتر است به تعهدات خود در توافق‌ها با قاهره پایبند باشد. ما از قطر به خاطر حمایت مالی از غزه تشکر می‌کنیم. خواسته اصلی ما در این مرحله توقف محاصره غزه و تجاوز به راهپیمایی بازگشت است.

النخاله پیش‌بینی کرد که به خاطر تلاش‌هایی که برای خلع سلاح مقاومت در غزه صورت می‌گیرد تابستان جنگی رخ بدهد.

وی افزود: تلاش‌هایی که تا الآن شده تلاش برای مهار غزه و خلع سلاح مقاومت بوده است. ما با آمادگی کامل وارد هر جنگی خواهیم شد. ما طی جنگ اخیر در غزه با ایران در تماس نبودیم اما ارتباط میان ما همواره وجود دارد. ما با حزب الله نیز در تماس مستمر هستیم. تمامی محورهای مقاومت باید برای دفاع از غزه بسیج شوند. برخورد اسرائیل در قبال راهپیمایی بازگشت پاسخ مقاومت علیه اسرائیل را تعیین خواهد کرد.

النخاله گفت: اسرائیل همواره می‌خواهد روابط میان حماس و جهاد اسلامی را برهم بزند. هماهنگی با حماس در بالاترین سطح است و هیچ اختلافی نداریم. ما با حماس درباره برنامه آتی برای مقابله با اسرائیل اتفاق نظر داریم. محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پیام عربی را ارسال کرده که محتوای آن خلع سلاح غزه و شبه‌نظامی خواندن مقاومت است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

مورگان استنلی پیش‌بینی کرد/ارزهای دیجیتال جایگزین دلار در تجارت اعضای بریکس می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بانک مورگان استنلی گزارشی با عنوان «دلارزدایی دیجیتال؟» منتشر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.