صفحه اصلی / ورزشی / توپ و تور / پاکدل: عده‌ای درباره اتفاقات انتخابات کرمانشاه جو می‌دهند
پاکدل: عده‌ای درباره اتفاقات انتخابات کرمانشاه جو می‌دهند

اردوهای تیم ملی زودتر آغاز می‌شود

پاکدل: عده‌ای درباره اتفاقات انتخابات کرمانشاه جو می‌دهند

رییس فدراسیون هندبال می گوید این هفته برنامه‌های تیم ملی هندبال را با سرمربی خواهند بست تا زودتر اردوهای تیم ملی آغاز شود.

هندبال پاکدل

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با ایسنا، در مورد آغاز اردوهای تیم ملی اظهار کرد: این هفته حبیبی به تهران می‌آید تا برنامه‌های تیم ملی را با هم ببندیم و اردوها خیلی زود آغاز شود. حبیبی در حال حاضر ترکیه است و این هفته به تهران می‌آید.

وی در پاسخ به این سوال که اردوهای تیم ملی در این ماه آغاز می‌شود یا خیر گفت: من دقیق نمی دانم که حبیبی چه برنامه‌ای برای تیم ملی ریخته است. البته ممکن است یکی دو تورنمنت خارجی هم بخواهیم تدارک ببینیم و باید در این مورد هم برنامه بریزیم. همچنین باید وضعیت لژیونرها را بررسی کنیم و ببینیم که لیگ و برنامه‌های آنها چگونه است. بنا بر این است که هر چه زودتر اردوها را آغاز کنیم. این هفته برنامه‌ها را هماهنگ می‌کنیم و استارت کار را میزنیم.

پاکدل در مورد انتخاب نواب رئیس فدراسیون هندبال نیز اظهار کرد: نه هنوز انتخاب نشده‌اند. کمی که دغدغه‌های تیم ملی برطرف شود با گزینه‌های مورد نظر جلسه داریم تا هر چه سریع‌تر به نتیجه برسیم. سعی می‌کنیم تا مجمع عمومی سال ۹۷ اسامی را مشخص کنیم.

رئیس فدراسیون در مورد بی نتیجه ماندن انتخابات هیأت هندبال کرمانشاه اظهار کرد: افرادی دارند جو می‌دهند و بزرگش می‌کنند. در این انتخابات ۲ کاندیدا در انتخابات رقابت کردند که در دو دوری که رأی‌گیری انجام شد عزتی ۹ رأی و اعظم ۸ رأی از ۱۷ رأی آوردند. شرایط خاصی بود و من هم اطلاعاتم در این زمینه کامل نبود معاون مدیر کل و مدیر کل هم در این جلسه بودند اما آن‌ها هم مردد بودند و نمی‌دانستند تکلیف چیست، با یکی از مسئولان امور مجامع وزارت تماس گرفتیم و استعلام کردیم. گفتند که باید رأی یکی از کاندیداها به عدد ۱۰ برسد، اگر نرسید پایان انتخابات را اعلام و یک ماه دیگر انتخابات را برگزار کنید. ما در دو بار رأی‌گیری به یک نتیجه رسیدیم. ما هم پایان انتخابات را اعلام کردیم. اما آن را ابطال نکردیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان مجمع مسئول امور مجامع وزارت با ما تماس گرفت که موضوع را رصد کردیم. صورت جلسه را بفرستید تا نتیجه را اعلام کنیم. ما هم امروز صورت جلسه را می‌فرستیم تا نتیجه را به ما اعلام کنند، اگر طبق آئین نامه برنده عزتی باشد به عنوان رئیس هیأت استان کرمانشاه معرفی می‌شود. اکنون منتظر استعلام وزارت هستیم تا جواب قطعی را انجام شود.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

تیم بسکتبال باویلچر مردان

حضور تیم بسکتبال باویلچر مردان در قهرمانی آسیا تایلند با ویلچرهای شکسته!

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, مهرداد آگین افزود: برای شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.