صفحه اصلی / استان ها / بوشهر / نبود اعتبار برای آبیاری جنگل‌های دست کاشت استان بوشهر
نبود اعتبار برای آبیاری جنگل‌های دست کاشت استان بوشهر

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مطرح کرد:

نبود اعتبار برای آبیاری جنگل‌های دست کاشت استان بوشهر

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: با شروع فصل گرما، اعتباری برای مراقبت و آبیاری درختان و جنگل‌های دست کاشت استان بوشهر نداریم.

کاشت یک اصله نهال بادام توسط رییس جمهور

به گزارش کسب و کار نیوز، غلامرضا منتظری در نشست با فرماندار تنگستان اظهار کرد: تخریب اراضی ملی نگرانی‌هایی را به وجود آورده که باید کنترل شود؛ در استاندارد کشوری منابع طبیعی، باید به ازای هر ۱۵ هزار هکتار زمین یک مأمور باشد که متأسفانه در حال حاضر از هر ۲۵ هزار هکتار یک مأمور وجود دارد.

وی بیان کرد: در سال گذشته ۲۲ میلیارد تومان اعتبار استانی، ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات صندوق ملی و دو میلیارد تومان اعتبارات ملی خارج از صندوق را داشتیم و توانستیم با این میزان اعتبار پروژه‌های خود را در سطح استان اجرایی کنیم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ادامه داد: اعتبارات ملی در سال جاری دو برابر افزایش خواهیم داشت؛ در شهرستان تنگستان اعتبارات خوبی را برای سال جدید لحاظ خواهیم کرد، به عنوان نمونه در خائیز یک پروژه احداث سازه آبخیزداری با اعتبار یک میلیارد تومان خواهیم داشت.

منتظری یادآور شد: ساختمان اداری منابع طبیعی تنگستان ساختمان فرسوده‌ای است که امیدواریم امسال با کمک فرماندار تنگستان، ساختمان جدید احداث شود.

وی با بیان اینکه سال ۹۶ بیشترین حجم نهال‌کاری استان در شهرستان تنگستان بوده است، تاکید کرد: متأسفانه در سال ۹۸ و با شروع فصل گرما، برای مراقبت و آبیاری درختان و جنگل‌های دست کاشت استان اعتباری نداریم.
انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

اقدامات مقابله با کرونا در بوشهر

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, عبدالله کردگار صبح امروز در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.