صفحه اصلی / استان ها / خراسان شمالی / برخی پیمانکاران خراسان شمالی در حال تغییر شغل هستند
برخی پیمانکاران خراسان شمالی در حال تغییر شغل هستند

عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران استان:

برخی پیمانکاران خراسان شمالی در حال تغییر شغل هستند

عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران خراسان شمالی تاکید کرد: پروژه‌های بازسازی از سیل به پیمانکاران بومی استان واگذار شود.

پروژه

امید اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به وقوع سیل طی ۵۰ روز گذشته در استان و تخریب بسیاری از زیرساخت‌ها همچون راه، تأسیسات و ابنیه گفت: پیمانکاران بومی در این استان دارای گریدهای مختلف هستند و این توانایی را دارند تا در حوزه‌های مختلف امر بازسازی را انجام دهند.

وی افزود: کاری نیست که پیمانکاران بومی خراسان شمالی در امر بازسازی سیل نتوانند انجام دهند.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در حقیقت پیمانکاران این استان در بدترین شرایط در کنار دولت بوده و اجرای پروژه‌ها را به بهترین شکل انجام داده و البته دچار ضرر و زیان‌های خیلی زیادی نیز شده اند، اما حال که فرصت ساخت و ساز در این استان به وجود آمده، این انتظار می‌رود که از توان این افراد نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه در یکی از جلسات ستاد بازسازی از سیل در استان یکی از فرمانداران این موضوع را مطرح کرد که بازسازی پروژه‌ها به دهیاری و شهرداری‌ها واگذار شود، اظهار کرد: حجم کاری بالای این حوزه‌ها از یک سو و از سوی دیگر خارج شدن کار از حوزه تخصصی و رقابتی، به صلاح نیست که این پیشنهاد عملی شود.

عضو هیأت مدیره انجمن پیمانکاران خراسان شمالی گفت: پیمانکاران خراسان شمالی در مناقصات برگزار شده در سایر استان‌ها برنده می‌شوند اما از آنجایی که سایر استان‌ها از پیمانکاران خود حمایت دارند پروژه را به پیمانکاران بومی خود واگذار می‌کنند.

وی افرود: به علت عدم حمایت از پیمانکاران در این استان، بسیاری از پیمانکاران حتی آن‌هایی که ماشین آلات دارند، در حال تغییر شغل هستند و به طور کلی حوزه پیمانکاری در حال تغییر است.

انتهای پیام

همچنین مطالعه کنید:

وضعیت فروش شیر

وقتی وضعیت فروش شیر از دامداران خراسان شمالی دوباره شیر تو شیر می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا, حسینعلی حصاری با اشاره به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.